۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۵۲۰۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دهه فجر امسال نماد چهل سال حضور در صحنه ملت بیدار ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و دهه فجر انقلاب امسال نماد چهل سال حضور در صحنه ملت بیدار و ولایتمدار ایران بوده و باید قدردان این حضور باشیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در جمع رؤسای کمیته های ستاد دهه فجر استان در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به بلوغ رسیده است.

وی دهه مبارک فجر را نماد چهل سال ایثار، فداکاری، بالندگی و حضور در صحنه ملت بیدار ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: همانگونه که مردم در پیروزی انقلاب نقش داشتند، امروز نیز در تداوم آن نقش محوری دارند و برنامه های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت باشکوه برگزار شدن مراسم دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت ها باید عظمت انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب نباید فراموش شود، بیان داشت: دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف خدمت به مردم، بهداشت و درمان، آب رسانی به مناطق روستایی و دورافتاده، برق رسانی، گاز رسانی و خدمات روستایی کم نظیر است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به رویش انقلاب خاطرنشان کرد: اینکه امروز ملت ایران اسلامی پای انقلاب و ارزش های انقلاب ایستاده اند و و با پیروی از ولی فقیه از ارزش ها دفاع می کنند، بانوان جامعه با حفظ حجاب و عفاف در صحنه ها حاضر می شوند این همان رویش انقلاب است.

حفظ انسجام و وحدت ضامن بقای انقلاب اسلامی است

وی در ادامه به توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی اشاره و اظهار داشت: دشمنان خیمه عمود انقلاب، امنیت، وحدت و انسجام ملت ایران را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت حفظ و تقویت اتحاد و انسجام در نظام جمهوری اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان بیان داشت: با بهره گیری از فرصت های دهه فجر انقلاب باید اسلام ناب را بین نسل جوان تبیین ساخت و تفاوت آن را با اسلام آمریکایی بیان کرد.

وی حفظ انسجام و وحدت را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: حفظ انقلاب واجب ترین واجب ها است و باید در این راستا احساس مسؤولیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان داشت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ وحدت و انسجام ملی بستر تداوم انقلاب و ضامن بقای انقلاب اسلامی است./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات