۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۵۲۰۵۶
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

تحقق جامعه سالم درگرو خانواده سالم است

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت:تمام مسؤولان و نخبگان فرهنگی باید با تشکیل هیئت‌ها و نشست‌های خانوادگی برای احیای خانواده‌ها تلاش کرده و برنامه‌ریزی کنند؛ زیرا جامعه سالم در گرو خانواده‌های سالم است‌.
حجت االاسلام رضا کاظملو

حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات موجود، ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: در جمهوری اسلامی همه چیز از آن مردم است مسؤولان با آرای مردم مسؤول شدند؛ از این رو مسؤولان به بهانه خارجی نباید از مردم غافل شوند.

وی در ادامه افزود: باید بدانیم دشمن حیله‌گر و بدقولی داریم مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب مسؤولان نباید مردم را فراموش کنند باید مردم ما را با مردم کشور خودمان مقایسه کنند نه با مردم کشورهای دیگر، به عنوان نمونه در افزایش قیمت‌ها باید درآمد مردم را در نظر بگیرند تا برای مردم مشکلات اقتصادی کمتر به وجود آید.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در ادامه با اشاره به وظیفه دولت و نخبگان پیرامون بمباران تبلیغاتی دشمن اظهار کرد: امروز مدیریت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در اختیار دشمن قرار گرفته است؛ تمام مسؤولان و نخبگان فرهنگی باید با تشکیل هیئت‌ها و نشست‌های خانوادگی برای احیای خانواده‌ها تلاش کرده و برنامه‌ریزی کنند زیرا جامعه سالم در گرو خانواده‌های سالم است‌.

وی در ادامه با اشاره به حفظ و تقویت عوامل و ابزار اقتدار ملی به ویژه ایمان و انگیزه جوانان ابراز کرد:  قدرتی که در ایران است به واسطه جوان‌های ما است تحصیل‌کرده‌ها و نخبگان موجب پیشرفت کشور شدند اگر بخواهیم این سرمایه‌های انسانی را حفظ کنیم باید همیشه جوانان را در میدان کار و تلاش نگه داریم چون تحقیر جوانان موجب ضرر زدن به دولت و ملت می‌شود.

حجت الاسلام کاظم‌لو در ادامه با اشاره به برطرف کردن ضعف‌ها به عنوان مانع اجرای توطئه‌های دشمن تصریح کرد: یکی از مسائلی که قرآن به آن توجه کرده است معاش و معیشت مومن است، در روایات آمده است کسی که معاشش تامین نیست شما از او معاد نخواهید به تعبیر دیگر شکم گرسنه ایمان نمی‌شناسد، اگر همه منافع و مزایای کشور به گروه خاصی تعلق بگیرد تمام جامعه به خطر می‌افتد.

وی در پایان گفت: با وجود تمام مشکلات و گرفتاری‌ها مردم ما همواره در صحنه و میدان حاضر بوده و آماده جانفشانی هستند از این رو، مسؤولان باید به فکر مردم و رفع مشکلات آنها بوده و از آن غفلت نکنند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات