۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۵۲۰۵۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

دولت سواد رسانه‌ای افراد جامعه را ارتقا دهد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دولت با مدیریت فضای مجازی باید سواد رسانه‌ای افراد جامعه را ارتقا داده و با استفاده از کارشناسان خبره و توانمند معایب و محاسن این فضا را مطرح کند.
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم در ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: برخی از موضوعات به مسائل داخلی ارتباط دارد دشمن می‌خواهد با ایجاد موانع مختلف از پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون تلاش مسؤولان در راستای برطرف کردن مشکلات مردم افزود: در چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب شعار سال را انضباط و وجدان کاری قرار داده بودند ایشان متعاقب این شعار فرمودند هر کسی در هر جای نظام اگر کارش را درست و به موقع انجام دهد بیشتر مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به عدم برنامه‌ریزی صحیح پیرامون برطرف کردن مشکلات اظهار کرد: همه مشکلات را نباید به گردن دشمنان انداخت بسیاری از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد ناشی از ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی است از این رو مسؤولان باید در بسیاری از مسائل به ویژه مسائل اقتصادی نظارت و پیگیری بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: از آنجایی که مردم در فشار اقتصادی بوده و از بی‌عدالتی ناخشنود هستند مسؤولان وظیفه دارند با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و مصرف کالاهای داخلی را تبلیغ کرده و کاری کنند که مردم به رفاه نسبی دست پیدا کنند.

حجت الاسلام نظری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از سوی دشمن برای تخریب نظام تاکید کرد: ما باید بدانیم دشمن هیچ‌گاه از طراحی دسیسه و نقشه بر ضد کشور ما دست برنخواهد داشت، دشمن با راه‌اندازی این شبکه‌ها امنیت اطلاعاتی، اخلاقی و اجتماعی را از کشور گرفته و فساد اخلاقی را ترویج می‌دهد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با اشاره به وظیفه دولت و نخبگان در خصوص بمباران تبلیغاتی دشمن تصریح کرد: دولت با مدیریت فضای مجازی باید سواد رسانه‌ای افراد جامعه را ارتقا داده و با استفاده از کارشناسان خبره و توانمند معایب و محاسن این فضا را مطرح کند.

وی در پایان گفت: ما به جوان‌های خود اعتقاد داشته و آنها را باور داریم جوان‌های ما بااستعداد و شجاع و توانمند هستند و از آنجایی که دشمن می‌داند ما این توانمندی‌ها را داریم قصد دارد در کشور ما نفوذ کند؛ از این رو باید همواره مراقب آسیب دشمن باشیم./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات