۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۲۰۴۸

آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی تفاهم نامه مشترک امضا کردند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.
آستان قدس و کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری بین آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این موافقت نامه به جهت هم‌افزایی و تعامل بيشتر آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در جهت اشتغال زایی ماندگار برای اقشار محروم و مستضعف جامعه منعقد شده است.

بختیاری گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در منشور ٧ گانه انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر توجه و رسیدگی به محرومان، اقدامات گسترده ای در جهت محرومیت زدایی و ارائه الگوهای کارآ و ارزشمند اجرایی شده و یا در دستور کار قرار گرفته است.

وی ریشه کن نمودن فقر و توزیع عادلانه ثروت را از اساسی ترین وظایف حکومت اسلامی دانست و گفت: این رسالت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مجموعه مترقی تاکید شده است و آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز در راستای تحقق این هدف متعالی تمام تلاش خویش را مصروف خواهند داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: بر اساس این توافق نامه، آستان قدس رضوي و کمیته امداد حضرت امام(ره) متعهد شدند نسبت به افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اقدام نمايند و تا سقف يكهزار ميليارد ریال امكان پرداخت وام مطابق آيين نامه مصوب فراهم خواهد شد.

وی افزود: بر اساس اين موافقت نامه مشترك، معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی نسبت به معرفی افراد واجد شرایط برای دریافت وام قرض الحسنه اشتغال، اقدام خواهد کرد./934/د103/ب1

ارسال نظرات