۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۰۴۳
آیت الله نوری همدانی:

جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل گفت: این روند همیشه ادامه خواهد داشت اما جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت ایت الله نوری همدانی امروز در دیدار با جمعی از خوهران ایثارگر و همسران جانباز با تبریک ولات حضرت زینب(س) گفت: در انقلاب اسلامی زنان همانند مردان دارای جایگاه بلندی هستند و فعالیت های آنها نیز ارزشمند است چنانچه امام خمینی(ره) بیان کرده اند خدمات خواهران در این انقلاب از برداران کمتر نیست.

این مرجع تقلید با تأکید بر این که افرادی می توانند همگام انقلاب باشند که آن را بشناسند، اظهار کرد: همگامان انقلاب باید بدانند این انقلاب چگونه به دست آمده است و بدانند وضعیت این کشور پیش از انقلاب چگونه بوده است؛ پیش از انقلاب این کشور زیر سلطه آمریکا و کفار بوده است و این انقلاب بود که توانست استکبار را به مردم بشناساند و روحیه استکبار ستیزی را در میان کل آزادی خواهان و مسلمانان جهان بیدار کند.

وی خطاب به همسران جانبازان گفت: خانم هایی که در خدمت جانبازان هستند خدمتشان از ارزش بالایی برخوردار است و تمام فعالیت های آنها عبادت و در راه خداوند محسوب می شود زیرا فعالیت های آنها در راه انقلاب است و این انقلاب یک انقلاب عادی نیست بلکه انقلابی دینی و مذهبی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مردم همیشه به دنبال پناهگاه هستند و امرزه پناهگاه، ولی فقیه است و باید از ایشان پیروی کرد زیرا حوادثی رخ می دهد که او باید رهبری و راهنمایی کند؛ رهبر با راهنما متفاوت است همه علما راهنما هستند اما رهبر فقط یک نفر است و شخصی است که مسیر حرکت را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: تمام دشمنان اسلام، مستکبران و صهیونیست ها در یک سمت قرار دارند و در طرف دیگر مسلمانان واقعی و مستضعفان؛ بنابراین دو جبهه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و دشمنان اسلام از تمام قدرت مادی خود استفاده می کنند تا در مسیر خود پیشرفت کنند و این روند همیشه ادامه خواهد داشت اما جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که پس از ظهور امام زمان(عج) نیز جهاد ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: بنابر روایات، امام زمان(عج) در آرامی ظهور نخواهد کرد بلکه او نیز جهاد می کند و فقط زمانی می آید که زمینه فراهم و مردم بیدار و جبهه دیگر منفور شده باشد.

وی با اشاره به فعالیت های حضرت زینب(س) در ماجرای کربلا اظهار کرد: حضرت زینب(س) در ماجرای کربلا کار بزرگی انجام داده است و خطبه خوانی او لرزه بر جان دشمنان انداخته است و امروزه نیز مدافعان حرم از حرم او الهام می گیرند و در مقابل صهیونیست ها ایستادگی می کنند./1324/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات