۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۵۲۰۳۴
امام جمعه زاغه:

ابزار اقتدار ملی ایران اسلامی حفظ شود

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه عواطف مردم و افکار عمومی هم جهت با حکومت از جمله ابراز اقتدار ملی ما است، گفت: با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری جوانان باید در حفظ این ابزارها تلاش کرد.
پرچم جمهوری اسلامی ایران پرچم ایران

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سخنان رهبری را در هر زمینه ای فصل الخطاب عنوان کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره از حضور مردم در راهپیمایی و حضور به موقع در صحنه های انقلاب قدردانی می کند.

وی با یادآوری به اغتشاشات اخیر و فتنه هایی همچون فتنه 88 که دشمن در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی توطئه نفوذ را پیش گرفته بود، افزود: مردم در 9 دی آن روزها و با حضوری چشمگیر در راستای خاموش کردن اغتشاشات اخیر در صحنه با قدرتی خاص حضور یافتند و این حضور ثمره بصیرت و هوشیاری بود.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به توطئه های استکبار در راستای جداسازی مردم به ویژه جوانان از انقلاب خاطرنشان کرد: حضور به موقع مردم در این جریانات موجب عقب نشینی دشمن و ناامید سازی آنان شد.

حضور مردم در صحنه های انقلاب نماد اتحاد و انسجام ملت ایران است

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب را نماد اتحاد و انسجام خواند و گفت: مسؤولان باید قدردان حضور ملت ایران باشند و با انجام مسؤولیت ها و وظایف خود زمینه ناامید ساختن دشمنان نظام را فراهم سازند.

حجت الاسلام زینی وندیان با تأکید بر ضرورت توجه به جوانان و امیدوار ساختن آنان نسبت به نظام اظهار داشت: امروزه جوانان ما از مشکل بیکاری و معیشتی رنج می برند، با ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی باید در این راستا اقدام کرد.

وی مشکل بیکاری را معضلی بزرگ خواند و ادامه داد: بیکاری جوانان با شعار مسؤولان برطرف نمی شود، اگر می خواهیم جلوی توطئه های دشمن را بگیریم نباید آب در آسیاب دشمن ریخت، بلکه با اقدام و عمل باید نسل جوان را به انقلاب امیدوار ساخت و روزنه های نفوذ دشمنان بسته شود.

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی لازمه ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی مردم در عواطف مردم و افکار عمومی هم جهت با حکومت نقش دارد، ادامه داد: این مهم از ابزار اقتدار ملی است و باید حفظ شود.

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با بیان اینکه قدرت دفاع موشکی از دیگر ابزار اقتدار ملی است، گفت: هر کشوری که سلاح نظامی نداشته باشد، مورد هجوم قرار می گیرد و اینکه امروزه دشمنان نظام جرأت حمله نظامی ندارند و به جنگ نرم روی آورده اند، نشان از قدرت دفاعی ایران اسلامی است./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات