۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۵۲۰۰۳
حجت الاسلام موسیوند:

۱۲ بهمن یادآور رهایی ملت ایران از بند ظلمت است

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) گفت: رمز پیروزی امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب در مقابل کفر جهانی اعتقاد راسخ به خداوند متعال و اهمیت به مردم است.
عباس موسیوند

حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: 12 بهمن حاصل تلاش مردم انقلابی ایران از سال 42 تا سال 57 هجری شمسی بود.

وی تصریح کرد: رژیم ظالم پهلوی به دنیال اهداف و منافع شخصی و با فرمان گرفتن از استعمارگران جهانی فضای داخلی ایران را آکنده از ظلم و جور کرده بود؛ از این رو فرا رسیدن 12 بهمن برای مردم ایران یادآور رهایی از بند ظلمت است.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) اظهار داشت: رمز پیروزی امام خمینی(ره) در مقابل کفر جهانی دو چیز است، نخست اعتقاد راسخ به خداوند متعال و دوم اهمیت به مردم.

وی در ادامه افزود: مبانی توحیدی در روح و فکر امام خمینی(ره) نقش بسته بود به طوری که در هر راهی قدم می گذاشت برای خداوند متعال بود، او به معنای واقعی کلمه مردم و درخواست های آن ها را قبول داشت.

حجت الاسلام موسیوند گفت: خداوند متعال در آیه 11 سوره رعد انسان ها را سرنوشت سازان جامعه معرفی می کند و این مساله درس بزرگی برای همه حاکمان ممالک اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند که جامعه رو به پیشرفت هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی نیاز به رهبر دارد، جامعه با توان داخلی به پیشرفت خواهد رسید نه با اتکا به دشمنان بد عهدی همچون آمریکا و اروپا.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) گفت:معنای صحیح انقلابی گری این است که به دور از افراط و تفریط و با استقامت در راه رسیدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام قدم برداریم.

وی در پایان گفت: من معتقدم اگر ارزش های انقلاب که بر گرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) است را برای مردم دنیا بگوییم آثار تفکر اسلامی خود به خود در ذهن مردم جهان نقش بسته و آن ها به انقلاب اسلامی روی می آورند و به فکر تغییر در دولت ها می افتند که در این باره وظیفه طلاب علوم دینی تبیین مولفه های انقلاب و انقلابی گری است./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات