۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۰۰۲
حجت الاسلام رسولی:

تصمیم گیری به موقع و به جا از شاخصه های انقلابی گری است

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) با بیان اینکه جدایی از انقلاب، جدایی از اسلام است گفت: امت ها و ملت ها با انقلابی گری به واقعیت و حقیقت خواهند رسید.
حجت الاسلام علی رسولی

حجت الاسلام علی رسولی مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بیان داشت: در هر ملت و طایفه ای نقطه عطفی وجود دارد، 12 بهمن سال 57 نقطه عطف اتحاد اقوام و مذاهب اسلامی و ایرانی کشور ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: 12 بهمن سال 57 روز زنده شدن امید امت اسلامی و مردم ایران بود که این روز به برکت یک عالم فرزانه و با تقوا که عمل خود را با توکل و اخلاص عجین کرده بود حاصل شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان گفت: امام با توکل بر خداوند متعال وارد عرصه مبارزه شد و پیروزی ایشان تمامی معادلات بشر و سیاست مداران عالم را به هم زد.

وی در ادامه توحید محوری را رمز پیروزی امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: توحید محوری، تقوا و عمل مخلصانه امام سبب پیروزی ایشان در برابر قدرت مندان جهان شد و این مساله متاثر از این بود که امام خمینی(ره) مبارزه با طاغوت را یک وظیفه الهی می دانست و دشمنان با تمام قدرتشان از امام خمینی(ره) با تمام تنهایی اش ترس و واهمه داشتند.

حجت الاسلام رسولی گفت: غرب همیشه در گرفتاری و مشکلات به سر می برد و این نتیجه تفکر غلط دولت مردان آنها است، ملت ایران در اوج سختی و گرفتاری در اول انقلاب خوش حال بودند که به عقیده خود که آزادی اندیشه است رسیده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: شخصیت امام خمینی(ره) برگرفته از هزاران کتاب و درس هزاران عالم مجاهد اسلامی بود، او با قیام علیه طاغوت زمان نشان داد که قدرت خدای تعالی بالاترین قدرت ها است.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) با بیان اینکه جدایی از انقلابی جدایی از اسلام است خاطرنشان کرد: امت ها و ملت ها با انقلابی گری به واقعیت و حقیقت خواهند رسید.

وی در ادامه افزود: به موقع تصمیم گرفتن و به جا تصمیم گرفتن از شاخصه های انقلابی گری است، انقلابی گری یعنی علوی بودن و فاطمی بودن.

وی در پایان گفت: هر انقلابی برای پایداری و استحکام نیاز به گسترش دارد، انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب محمدی همانند روش نبی مکرم اسلام(ص) باید به مردم سراسر جهان انتقال پیدا کند تا انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی متصل شود./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات