۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۵۱۹۹۳

گفت وگوی اختصاصی رسا با "روحانیان مضروب" حادثه قم

روحانیان مضروب حادثه قم که از سوی فردی نامتعادل مورد ضرب و جرح قرار گرفتند، شرح آنچه اتفاق افتاده را بیان کردند.
حمله به روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عصر امروز فردی ضارب با حمله به چند روحانی دو تن از آنان را با ضربات چاقو مجروح کرد.

دادستان قم با تأیید این خبر از مصرف مواد مخدر شیشه توسط فرد ضارب خبر داد و حالت روحی و روانی او را در زمان حمله را نامتعادل توصیف کرد.

فرد ضارب پس از ایجاد رعب و وحشت یک دستگاه خودرو را به آتش کشید و پس از آن توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد و هم اکنون در حال بازجویی است.

دو روحانی مجروح در یکی از بیمارستان های قم بستری شدند و حجت الاسلام محمد رضا ربانی که یکی از این افراد است، به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پس از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حدود ساعت 4 عصر برای رفتن به جلسه درس و بحث، در حال گذر از چهارراه بیمارستان به سمت بیت حضرت آیت الله سیستانی بودم، هنگامی که از کنار آبمیوه فروشی رد شدم، به یک باره دیدم شخصی که تعادل روانی نداشت، با یک قمه بزرگ به سمت من حمله ور شد و مرا از ناحیه سر، دست چپ و پای راست مورد ضرب و جرح قرار داد.

این روحانی ۷۵ ساله که به سختی نفس می کشید، ادامه داد: روحانیان هیچ بدی به کسی نکرده اند؛ هدف دشمنان ایجاد جو نا امنی است و بدین وسیله می خواهند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند اما موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام بهرامعلی طاهر نژاد روحانی مجروح دیگر، حدود ساعت 16 امروز در حال رفتن به جلسه درس خارج می بیند که حجت الاسلام ربانی از سوی فردی که در حالت عادی نبود، مورد ضرب و جرح قرار گرفته است؛ او در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در این باره توضیح داد: برای دفاع از حجت الاسلام ربانی جلو رفتم که ضارب دست چپم را از دو ناحیه کف دست و مچ با قمه مجروح کرد.

گفتنی است، ضارب روحانیان پس از دستگیری با اذعان به این که در زمان حمله به چند روحانی در شرایط متعادلی قرار نداشته، از کار خود ابراز پشیمانی کرد./۸۴۱/

ارسال نظرات