۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۵۱۹۷۳
اختصاصی رسا؛

جزئیات حمله به چند روحانی در قم | ضارب دستگیر شد

عصر امروز یک فرد که تعادل روانی نداشت به چند روحانی در قم حمله و دو نفر از آنان را زخمی کرد.
حمله به چند روحانی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عصر امروز یک فرد که تعادل روانی نداشت به چند روحانی در قم حمله و دو نفر از آنان را زخمی کرد.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: فرد ضارب ماده مخدر شیشه مصرف کرده بود، ضارب تعادل روحی و روانی نداشته و به چند روحانی حمله کرده است.

وی افزود: قصد این فرد ضارب ایجاد رعب و وحشت بود که دستگیر شده و در حال بازجویی است، این فرد با چاقو به روحانیان حمله  کرد و دو روحانی زخمی شدند، همچنین این فرد یک دستگاه خودرو پیکان را به آتش کشیده است.

این منبع آگاه تأکید کرد: برخی خبرها درباره متواری شدن فرد ضارب واقعیت ندارد و این فرد با هوشیاری به موقع ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده است.

گفتنی است، دو روحانی مضروب این حادثه در یکی از بیمارستان های قم بستری هستند و خوشبختانه حال عمومی آن ها مساعد است.

دادستان قم: عامل حمله به دو روحانی در قم تحت تأثیر مصرف مواد مخدر بوده است

 مهدی کاهه دادستان قم در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.

وی گفت: بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

کاهه افزود: خوشبختانه دو شهروند مضروب که روحانی بوده اند بلافاصله پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی در رابطه با آتش زدن خودرو توسط این متهم نیز گفت: خودروی مذکور مربوط به خود متهم بوده که به دلیل توهم داشتن قصد داشته خود و ماشین را به آتش بکشد که در حین خودسوزی ماموران نیروی انتظامی مانع این اقدام شدند.

وی در پایان گفت: بر اساس استعلام‌های اولیه این فرد جزو اراذل اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به اغتشاشات اخیر نداشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم: وضعیت دو روحانی مضروب خوب است

همچنین محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت دو روحانی مضروب خوب است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

وی به مضروب شدن دو روحانی در قم اشاره کرد و گفت: پس از این اتفاق به سرعت عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به محل اعزام و اقدام به انتقال این دو روحانی کردند، وضعیت هر دو مصدوم خوب است و جای هیچ نگرانی نیست و به زودی مرخص خواهند شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با رد تمامی شایعات در خصوص وخیم بودن وضعیت این دو روحانی گفت: یکی از روحانیون از ناحیه سر و دیگری از ناحیه دست مضروب شده که اقدامات درمانی در حال انجام است.

/۱۳۲۳/

ارسال نظرات