۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۵۱۹۶۶
به همت مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز صورت گرفت؛

برگزاری دوره تربیت استاد ویژه کتب شهید مطهری

حجت الاسلام جزایری از برگزاری دوره تربیت استاد ویژه کتب شهید مطهری در نیمسال اول تحصیلی خبر داد.
آثار شهید مطهری

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در نیمسال اول تحصیلی ابراز داشت: طلبه ها را ملزم کردیم که حداقل در یک موضوع درسی، یک پژوهش ارائه دهند و در این باره 60 مقاله و تحقیق جمع آوری که پس از مطابقت آنها با معیارهای جشنواره علامه حلی، در سایت جشنواره ثبت شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه برای ترم آینده دوره تخصصی علمی با محوریت فقه و اصول برگزار خواهد شد، افزود: این دوره با دوره های آموزشی مورد نیاز طلبه ها در عرصه های اجتماعی تکمیل می شود؛ چنانکه در نیمسال اول تحصیلی دوره تربیت استاد ویژه کتب شهید مطهری برای مدارس و مساجد مورد توجه قرار گرفت.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس از آزمون های مربوطه و احراز شرایط، 15 طلبه در دوره تربیت استاد ویژه کتب شهید مطهری که برای عموم طلبه ها در نظر گرفته شده بود، شرکت کردند.

حجت الاسلام جزایری با بیان اینکه دوره بینش مطهر سالی چهار بار برگزار می شود، عنوان کرد: در اسفندماه نیز دوره بینش مطهر برگزار می شود البته به صورت کلی برای طلاب هفته ای یک دوره را برگزار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اعزام طلاب و روحانیان مدرسه به مناطق زلزله زده گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، این آمادگی را داریم برای بار سوم طلبه ها را اعزام کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز اظهار داشت: در روزهای نزدیک به نوروز از آنجا که طلاب در اردوهای جهادی حضور پیدا می کنند؛ از این رو امسال بخشی از طلاب ملبس افزون بر مناطق محروم به مناطق زلزله زده برای فعالیت های تبلیغی و جهادی اعزام خواهند شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات