۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۹۵۷
آیت الله سیدان:

پیگیری مطالبات به حق مردم نصرت خداوند را درپی خواهد داشت

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: خداوند متعال قطعا در اقدامات خیر یاری خود را می رساند.
 آیت الله سیدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، هیات امنا و کمیته اجرایی اتاق فكر تبلیغ استان خراسان ظهر امروز با آیت الله سیدان دیدار کردند.

آیت الله سیدان در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد گفت: تفکر در امور شخصی و اجتماعی بسیار مهم است اما تفکر در امور اجتماعی دارای اهمیت بیشتری از امور شخصی است. همچنین ایجاد مرکزی برای تفکر در امور جامعه اسلامی واجد ارزشی والا است و این امر مورد تاکید عقل، شرع و وحی است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان اقدامات اتاق فكر را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: بنابر آیه «ان تنصروا الله ینصرکم» خداوند متعال قطعا در اقدامات خیر یاری خود را می رساند.

وی با اشاره به ارزشمندی اقدامات صورت گرفته برای پیگیری حقوق مردم در اتاق تبلیغ، خاطرنشان کرد: این اقدام برای تمامی سطوح کشور لازم و ضروری است اما شهر مشهد دارای اهمیتی مضاعف برای ادامه مسیر در این امر است. همچنین پی گیری حقوق مردم اگر در چند بخش انجام پذیرد نتیجه بهتری را به ارمغان خواهد آورد.

آیت الله سیدان با بیان اینکه تعامل مسؤولان با روحانیت و حوزه علمیه از نعمت های بزرگ انقلاب است، گفت: اتاق تبلیغ باید پیگیر نشست های متعدد علما با محوریت مطالبات به حق مردمی باشد. همچنین پیگیری جدی مصوبات جلسات تا اخذ نتیجه و احقاق حقوق مردم با تاسیس کمیته ویژه پیگیری مطالبات مردمی امری بسیار ضروری و ارزشمند است./861/پ202/ب1

ارسال نظرات