۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۵۱۹۵۶

پیام تشکر طلاب اهوازی از آیت الله موسوی جزایری

روحانیان و طلاب حوزه علمیه اهواز از موضع آیت الله موسوی جزایری در زمینه حمایت از پیام رسان ملی تقدیر و تشکر کردند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، طلاب و روحانیان حوزه علمیه اهواز در پیامی ضمن تشکر از بیانات آیت الله موسوی جزایری در حمایت از پیام رسان ملی، از وزارت ارتباطات اقدام عاجل و عملی، در بسترسازی مناسب برای تقویت پیام رسان های داخلی را خواستار شدند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نماینده معظم ولی فقیه در استان خوزستان

حضرت آیت الله موسوی جزائری(دامت برکاته)

سلام علیکم و رحمه الله

بیانات حکیمانه حضرتعالی پیرامون پرهیز از استفاده از پیام رسان های خارجی در فضای مجازی و تاکید بر استفاده از پیام رسان های داخلی در خطبه های نماز جمعه 29 دی ماه و نیز تاکید مضاعف آن در درس خارج فقه 30 دی ماه مانند همیشه راهگشای حل مسائل و معضلات بود.

اغتشاشات اخیر یکی از نمونه های عینی و خطرناک جولان دادن پیام رسان های بیگانه بود و ضرورت عمل به قاعده نفی سبیل تسلط بیگانگان را بر همه مسجل نمود.

امیدواریم مسئولان ذیربط، بویژه وزارت ارتباطات، توجه ویژه نموده و اقدام عاجل و عملی، در بسترسازی  مناسب برای تقویت پیام رسانهای داخلی نموده و حذف پیام رسانهای بیگانه را در دستور کار قرار دهند.

ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز و شاگردان درس علمی و عملی حضرتعالی ضمن حمایت مجدانه از بیانات حضرت استاد،  اعلام می داریم که حذف پیام رسان های بیگانه و نصب پیام رسان های داخلی را تبلیغ نموده و در این راستا، خود را  در این امر مقدم می داریم./9456/د103/ب1

ایام عزت نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب مستدام باد.

والسلام علیکم و رحمه الله

روحانیون و طلاب حوزه علمیه اهواز

ارسال نظرات