۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۵۱۹۳۰
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین:

اتحاد دولت و ملت سبب تقویت اقتدار ملی می شود

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: در حقیقت ابزار اقتدار ملی قدرت منطقه‌ای و قدرت ایمان و نیروی مردمی است، مسؤولان باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و این ابزارها را تقویت کنند.
حجت الاسلام رسول نوروزی

حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم در ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی شامل سه قوه هستند که همگی موظف‌اند که در چهارچوب قانون به وظیفه خود عمل کنند، بخشی از مشکلات جامعه ما ناشی از سوء مدیریت و عملکرد ناقص است از این رو، نباید تمام مشکلات را با فرافکنی کنار گذاشت بلکه باید برای برطرف کردن آنها اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به مقابله با بمباران تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی افزود: دشمن در حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی از تمام حربه‌ها و ابزارها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری استفاده کرده و می‌کند، اکنون هم از طریق فضای مجازی و جنگ نرم وارد شده است تا پایه‌های اعتقادی مردم را آسیب بزند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به وظیفه دولت و نخبگان در راستای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی اظهار کرد: ضرورت دارد دولت و نهادهایی چون وزارت ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها ابزاری را برای روشنگری و روشنفکری مردم ایجاد کنند تا جلوی آلودگی‌ها گرفته شده و مردم واکسینه شوند.

وی در ادامه با اشاره به حفظ و تقویت ابزار و عوامل اقتدار ملی ابراز کرد: در حقیقت ابزار اقتدار ملی ابزارهای قدرت منطقه‌ای و قدرت ایمان و نیروی مردمی است، مسؤولان باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و این ابزارها را تقویت کرده و با همفکری و اتحاد کشور را از فنا شدن حفظ کنند.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به راهکار برطرف کردن ضعف‌ها به عنوان مانع اجرای توطئه‌های دشمن تصریح کرد: بخشی از مشکلات فعلی جامعه معضلاتی چون تورم بیکاری و عدم اشتغال جوانان است؛ اگر دولت تمام توان و نیروی خود را معطوف مسائل اقتصادی اشتغال و ازدواج جوانان کند به طور قطع بخشی از توطئه‌های دشمن که به این حوزه‌ها مربوط می‌شود خنثی خواهد شد.

وی در پایان گفت: آنچه که در جامعه برای مردم مهم است احساس آرامش و به دست آوردن رفاه نسبی اقتصادی است از این رو، مسؤولان باید تمام موانع و کاستی‌ها و نقاط ضعف‌ها را در زمینه‌های مختلف از میان برداشته و برای برآورده ساختن مطالبات و خواسته‌های مردم تلاش کنند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات