۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۵۱۹۲۸
رییس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین:

دشمن با هیچ ابزاری نمی‌تواند مردم را به اصل نظام بدبین کند

رییس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت: دشمن برای شکست ملت ایران تمام حربه‌های خود را به میدان آورده و امتحان کرده است و امروز حربه دشمن فضای مجازی و شایعاتی است که در این فضا منتشر می‌کند.
حجت الاسلام علی قابل

حجت الاسلام علی قابل رییس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان در ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: برای همگان روشن است که کشور ما مورد بغض دشمنان و کشورهای استعماری و اقمار وابسته به آنها است، این چنین کشورهایی برای بالا کشیدن خود همواره کشورهای دیگر را پایین کشیده و آنها را عقب نگه می‌دارند.

وی در ادامه افزود: کشور ما در حدود چهل سال است که تمام مشکلات و ضعف‌ها را به جان خریده و از حضور در میادین کوتاهی نکرده است، با این حال اگر مسؤولان به جای خدمت هر روز بهانه‌ای تراشیده و به فکر مردم و مشکلات آنها نباشند در مردم یاس و ناامیدی ایجاد خواهد شد.

رییس دفتر رسیدگی و نظارت بر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون خدمت به مردم اظهار کرد: طبق فرموده رهبر ملتی که اینگونه محکم و بااستقامت در مقابل دشمن و مشکلات جامعه ایستادگی می‌کند باید خادمین خدمتگزار داشته باشد که تمام تلاش و قوای فکری و عملی خود را صرف رسیدگی به مردم کرده و سرگرم بازی‌های سیاسی نشوند.

وی در ادامه با اشاره به بمباران تبلیغاتی دشمن از سوی کانال‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌ای اظهار کرد: دشمن برای شکست ملت ایران تمام حربه‌های خود را به میدان آورده و امتحان کرده است مانند جنگ تحمیلی ترور شخصیت‌ها و تحریم‌ها اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است امروز حربه دشمن فضای مجازی و شایعاتی است که در این فضا منتشر می‌کند دشمن باید بداند که با این اقدامات نمی‌تواند مردم را به اصل نظام بدبین کند.

حجت الاسلام قابل در ادامه با اشاره به حفظ و تقویت ابزار اقتدار ملی تصریح کرد: در جامعه دینی باید کارها تقسیم شود بخشی از توان مسؤولان باید صرف خنثی کردن توطئه‌ها شود، عده‌ای باید برای رفع وابستگی به خارج و برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند، عده‌ای هم وظیفه تقویت باورهای دینی و بصیرتی مردم را بر عهده دارند امروز آگاهی و بصیرت موجب حفظ و تقویت ابزار اقتدار ملی است.

وی در پایان گفت: عده‌ای القا می‌کنند که ملت ما ملتی پرتوقع است حال آنکه اینگونه نیست؛ اگر مسؤولان ما هم سطح مردم زندگی کرده و حقوق‌های نجومی را تعدیل کنند بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد، مسؤولان وظیفه دارند برای حل مشکلات مردم تلاش کرده و به آنها رسیدگی کنند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات