۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۱۹۱۶
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت رسانی به مردم وظیفه مسؤولان جامعه اسلامی است

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه راه پیروی کردن از دین و مبانی دینی، دوری از هوای نفس است، گفت: تلاش و خدمت رسانی به مردم ضرورت یک جامعه اسلامی است.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تأکید بر تلاش و خدمت رسانی بیشتر به جامعه اسلامی و مردم انقلابی گفت: اگر عمل برای رضای خدای باشد قطعا ثواب آن دو چندان خواهد بود و رضایت خدا در این چنین عملی است.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه، بصیرت افزایی و تبیین مبانی دینی و ارزشی اظهار داشت: راه پیروی کردن از دین و مبانی دینی، در دوری از هوای نفس و قرار گرفتن در مسیر حق و حقیقت است.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر کسی پیرو دین و ولایت اهل بیت(ع) و علما باشد و خود را از بزرگان دین جدا ندانسته و علما را دلسوزان جامعه بداند قطعا اهل هدایت خواهد بود و گمراه نخواهد شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان گفت: بهترین عمل این است که هر کاری انسان انجام می دهد خدا را در آن کار در نظر داشته باشد؛ اگر این چنین باشد و این چنین فکر کنیم عمل ما با برکت خواهد بود و آثار آن هم دو چندان می شود./۱۳۲۵/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات