۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۱۸۸۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه هرمزگان:

مسؤولان تاکیدات رهبری مبنی بر رفع مشکلات معیشتی مردم را نصب العین خود قرار دهند

معاون تبلیغ حوزه علمیه هرمزگان گفت: مسؤولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات معیشتی مردم را نصب العین خود قرار دهند.
حجت الاسلام موسایی

حجت الاسلام حسن موسایی معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر رفع مشکلات معیشتی مردم دارند و فرموده اند: کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسؤولان از ضعف‌ها و مشکلات مردم و به ویژه طبقات ضعیف غافل شوند.

وی در ادامه افزود: اهمیت خدمت به مردم به حدی است که امام راحل فرمودند به من خدمتگزار یگویید، بنابراین نخستین ویژگی ها و اوصاف مسؤولان باید خدمتگزاری به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم به ویزه قشر مستضعف جامعه که پیروزی انقلاب اسلامی مرهون حضور به موقع آنان است، باشد.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان  همچنین با تاکید بر اینکه قشر مرفه جامعه نقش چندانی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشتند، تصریح کرد: اما فقرا، مستمندان و مستضعفین برای اجرای عدالت انقلاب کردند بنابراین توقع به حقی دارند که نظام مقدس و مسؤولان به عنوان خدمتگزار، در جهت رفع مشکلات معیشتی آنان تلاش کنند.

حجت الاسلام موسایی در ادامه گفت: علیرغم اقدامات مذبوحانه دشمن، مردم با مقام معظم رهبری و مسؤولان هماهنگ و همگام هستند و از مسؤولان انتظار دارند به مشکلات مادی و معیشتی شان توجه و رسیدگی شود تا در زمینه تامین معیشت خود و اعضای خانواده، دغدغه ای نداشته باشند.

وی تاکیدکرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت مسؤولان از ضعف‌ها و مشکلات مردم و به ویژه طبقات ضعیف، مسؤولان باید این خواسته مهم و به جای معظم له را نصب العین خود قرار دهند و تمامی تقصیرات را بر گردن دشمن نیندازند.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان گفت: دشمن کارش دشمنی، تحریم، توطئه است، اما مسؤولانی که مردم با اعتماد راسخ به آنان رأی دادند باید برای تحقق خواسته های مردم بکوشند.

حجت الاسلام موسایی در پایان ابراز داشت: البته مسؤولانی که قبل از انتخابات، برای رفع مشکلات مردم حرف زده و شعار داده اند، درحال حاضر مدیون مردم هستند و باید به قول خود عمل کند تا حرف ها و وعده هایشان از حالت شعاری به عملی تبدیل شود./۸۵۱/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات