۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۵۱۷۹۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

دولت شبکه‌های مجازی را کنترل کند

امام جمعه تاکستان گفت: فضای مجازی فضایی مسموم است؛ زیرا ارتباطات خانوادگی را کمرنگ کرده و اخلاق و روان جامعه را به هم ریخته است؛ از این رو دولت وظیفه دارد از فساد جلوگیری کرده و شبکه‌های مجازی را کنترل کند.
حجت الاسلام علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم ضمن مقابله با توطئه دشمن گفت: امروز فشار اقتصادی بر مردم شدید بوده و آنها را در تنگنا قرار داده است، علت اغتشاشات اخیر تا حد زیادی تورم و بیکاری و فشار اقتصادی است از این رو، مسؤولان باید این امور را برطرف کرده تا بهانه‌ها از میان برود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مسؤولان داخلی کشور در خصوص توسعه و رفاه اقتصادی کشور افزود: برنامه اقتصادی چیزی نیست که از خارج وارد کشور شود و دشمن هیچگاه رفاه اقتصادی برای ما به همراه نمی‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه ابراز کرد: ما نباید منتظر باشیم آمریکا و انگلیس برای ما اقدامی انجام دهند بلکه مسؤولان اقتصادی باید بر اساس تجربه اقتصادی خود مشکلات را برطرف کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فضای مجازی از سوی دشمن  و بمباران تبلیغاتی در تخریب اعتقادات جوانان اظهار کرد: فضای مجازی فضایی مسموم است زیرا، ارتباطات خانوادگی را کمرنگ کرده و اخلاق و روان جامعه را به هم ریخته است از این رو، دولت وظیفه دارد از فساد جلوگیری کرده و شبکه‌های مجازی را کنترل کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه با اشاره به تقویت و حفظ ابزار اقتدار ملی در جامعه تصریح کرد: ما نباید به مذاکرات دل بسته و در خصوص صنعت و بنیه دفاعی کشور با دشمن وارد گفت‌وگو و مذاکره شویم نباید اجازه دهیم دشمن محرم اسرار ما شود بلکه باید در مقابل دشمن محکم ایستاد و دفاع را دو چندان و مضاعف کرد.

وی در پایان گفت: اگر دولت جواب مطالبات مردم را بدهد مردم هرگز به رسانه‌ها و اخبار دشمن گوش نمی‌دهند چون در رسانه‌های بیگانه وعده و وعیدهای دروغ به مردم می‌دهند اگر مردم به مطالبات خود برسند اقتصاد رونق گرفته و دیگر مردم به سخن‌پراکنی‌های آمریکا و انگلیس و دشمنان گوش نمی دهند.‌/۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات