۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۵۱۷۴۷

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.
شیخ تهرانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی، بنابر اعلام دبیرخانه کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی، به علت استقبال بالای مخاطبان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  تا 15 بهمن ماه جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره تا ۱۵ بهمن ماه فرصت خواهند داشت تا آثار خود را از طریق سایت کنگره و در بخش‌های  آثار علمی، آثار ادبی، آثار هنری و آثار مجازی به آدرس سایت کنگره irconference.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی شیخ عبدالحسین تهرانی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، اواخر بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

عالم واقف عبدالحسین تهرانی شیخ‎ العراقین (درگذشته ۱۲۸۶ ق) از فق‌های قرن سیزدهم، مورد اعتماد و وصی امیرکبیر، از مبارزین علیه بابیت و بهاییت و از پیشگامان بازسازی عتبات عالیات عراق بوده است که در آن دوران مکان مقبره مختارثقفی نیز توسط ایشان کشف شد. او از شاگردان برجسته صاحب جواهر بود، همچنین شیخ تهرانی معتقد به کارآمدی احکام و قوانین اسلامی در جامعه بود از این رو دعاوی شرعی که به دیوانخانه ارجاع ‎شده بود، از سوی امیرکبیر به وی محول شد./۸۱۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات