۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۵۱۷۲۱
تولیت آستان قدس رضوی:

رویکرد محرومیت ‌زدایی آستان قدس، تلاش برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی مستضعفان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد اصلی آستان قدس در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی محرومان و ایجاد مشاغل خرد و متوسط برای مستضعفان و درآمد ثابت برای خانواده‌های بی‌بضاعت است.
حجت الاسلام رییسی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در نشست برنامه ریزی ایجاد اشتغال که با حضور مسؤولان آستان قدس و هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، نسخه علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان را ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توانمند کردن این قشر دانست.

وی افزود: تا زمانی که تولید ملی رونق نیابد و اقتصاد مقاومتی محقق نشود، قطعا کمک‌های آستان قدس، کمیته امداد، مؤسسات خیریه و خیران تنها التیام بخش و مرهمی بر آلام مستضعفان خواهد بود اما ریشه مشکل یعنی محرومیت پابرجاست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به آغاز همکاری‌های نزدیک میان آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: آستان قدس امکانات کمیته امداد را ندارد، اما با همکاری کمیته امداد تلاش داریم بخش امدادرسانی به نیازمندان را عموما از طریق بسترهای موجود در کمیته امداد دنبال کنیم و رویکردهای اصلی آستان قدس را به اقدامات اساسی یعنی توانمندسازی محرومان و ایجاد مشاغل خرد و متوسط برای مستضعفان و درآمد ثابت برای خانواده‌های بی‌بضاعت معطوف سازیم./934/د103/ب1

ارسال نظرات