۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۵۱۶۷۵
با همکاری انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه؛

دوره های آموزشی کلامی حدیثی برگزار می شود

دوره های آموزشی کلامی حدیثی با همکاری انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه و مؤسسه نورالقرآن اصفهان برگزار می شود.
دوره آموزشی کلامی حدیثی

حجت الاسلام مهدی حداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره های آموزشی کلامی حدیثی با همکاری مؤسسه نورالقرآن اصفهان و انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی ویژه طلاب و دانشجویان رشته های الهیات و معارف اسلامی است که در اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام حداد از مسؤولان مؤسسه نورالقرآن اصفهان با اشاره به رشته های دوره آموزشی کلامی حدیثی گفت: جایگاه باور دینی در موفقیت بر اساس آموزه های نهج البلاغه از جمله رشته های دوره آموزشی کلامی حدیثی است که با حضور حجت الاسلام احمد فعال استاد حوزه و دانشگاه و رییس مؤسسه نهج البلاغه اصفهان، سه شنبه ها ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

وی ادامه داد: تربیت اندیشه ای اعتقادی صادقین و اصحاب نخستین امامیه از دیگر رشته های دوره آموزشی کلامی حدیثی است که محمدحسین منتظری مدیر گروه کلام مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) عهده دار تدریس این رشته است و یک شنبه ها ساعت 14 تا 18 برگزار می شود.

حجت الاسلام حداد افزود: از دیگر رشته های دوره آموزشی کلامی حدیثی می توان به معناشناسی کاربردی و نقش آن در تفسیر متون دینی اشاره کرد که با حضور مهدی حبیب اللهی چهارشنبه ها ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

وی در پایان به زمان و شیوه نام نویسی در دوره های آموزشی کلامی حدیثی اشاره و اظهار کرد: طلاب و دانشجویان علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی کلامی حدیثی می توانند تا پنجم بهمن ماه از ساعت 15 تا 18 به مؤسسه نورالقرآن اصفهان واقع در میدان احمدآباد، کوچه شهید امامی دوست مراجعه کنند یا با شماره 32280712 و 09162005262 تماس بگیرند. تمامی دوره ها نیز در مؤسسه نورالقرآن برگزار می شوند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات