۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۵۱۶۶۱
حجت الاسلام والمسلمین ‌آل هاشم:

تدریس بیش از ۱۳۰ استاد در حوزه علمیه آ‌ذربایجان

امام جمعه تبریز با بیان این که در حوزه برادران استان آذربایجان غیر از بناب حدود ۲ هزار و ۳۰۰ طلبه مشغول هستند، گفت: ۱۳۴ استاد منهای بناب در حوزه علمیه استان تدریس دارند.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار آیت الله یزدی با اشاره حمایت از طلاب فعال در رشته های قرآنی گفت: طلابی که در تبلیغ فعال باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

وی از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با طلاب استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: در آذربایجان 14 حوزه علمیه خواهران داشتیم و در این چند دو حوزه نیز اضافه شده است، همچنین حدود دو هزار طلبه خواهر در سطح یک، دو و سه در این استان مشغول به تحصیل هستند که برای سطح 4 نیز اقدام شده است.

امام جمعه تبریز با بیان این که در حوزه برادران استان غیر از بناب حدود 2 هزار و 300 طلبه مشغول هستند، اظهار داشت: هزار طلبه مربوط به تبریز در 5 مدرسه می شود و بقیه در شهرستان ها است، حدود 500 طلبه نیز در بناب فعال هستند.

وی ادامه داد: 134 استاد به جز بناب در حوزه علمیه استان تدریس دارند، در زمینه مسائل اجتماعی کارهای خوبی صورت گرفته و سعی شده که بر علاقه مندان به نظام و رهبری اضافه شود، سرکشی به علما، مردم، هیأت ها و مسائل دیگر از برنامه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این که در زمینه آشوب های اخیر هم بسیاری از دوستان تلاش کردند تا اتفاقی رخ ندهد، ابراز داشت: معاندان سعی داشتند که آشوب ها را از بازی فوتبال آغاز کنند اما خوشبختانه نتوانستند و برای این که مشکلی ایجاد نشود در ورزشگاه حضور پیدا کردیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه نه تنها مشکلی ایجاد نشد و بی حرمتی صورت نگرفت بلکه همه حرمت نگه داشتند و فضای خوبی ایجاد شد، برگزاری جلسات اخلاق از دیگر برنامه های ما است و نشاط خوبی در حوزه ها به وجود آمده است./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات