۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۵۱۶۳۶
امام جمعه کرمان:

اسرائیل غاصب غده سرطانی جهان اسلام است

امام جمعه کرمان با اشاره به این که اسرائیل غاصب غده سرطانی جهان اسلام است، گفت: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران هستند و آمریکا در منطقه خاورمیانه به فکر منفعت خود است.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: انسان مسلمان باید به توصیه های الهی توجه کند و خود را در مسیر تقوا قرار دهد.

وی افزود: فرد مسلمان وظیفه دارد رفتارها و آداب هاب اسلامی را برای بهتر شدن زندگی خود انتخاب کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که زندگی خوب نیاز به مطالعه و شناخت کافی دارد، ایراد کرد: انسان باید مراقب رفتارهایی که از ناحیه شیطان به او الهام می شود دقت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) در رابطه با نفوذ پذیری شیطان در زندگی، بیان کرد: نفوذ پذیری شیطان در روح و تحریک کردن انسان با وسوسه های خود، دامی آتشین است.

امام جمعه کرمان با توجه به این که شیطان با رفتارهای وسوسه انگیز، انسان را تحت تسلط خود قرار می دهد، اظهار داشت: شیطان با پهن کردن دام هواپرستی انسان را نابود می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: قرآن کتاب هدایت است و انسان می تواند برای رهایی از مشکلات و بیماری های روحی به این کتاب شفا بخش مراجعه کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به جان باختگان نفتکش ایرانی، تصریح کرد: دریادلان و ملوانان زحمت کش ایرانی جان خود را برای سربلندی کشور اسلام هدیه کردند.

وی با ارشاره به ولادت حضرت زینب(س)، ایراد کرد: پرستاران زحمتکش و سخت کوش عمر خود را وقف خدمت کردن به جامعه می کنند.

امام جمعه کرمان با اشاره به نامه شجاعانه ریس دفتر فلسطین به مقام معظم رهبری، بیان کرد: اسرائیل غده سرطانی جهان اسلام است؛ رژیم جعلی آدمکش و مسلمان کش صهیونیسم به کشتن انسانهای بی گناه عادت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان گفت: دشمنان ایران اسلامی می خواهند با استفاده از ابزارهای جنگ نرم به جامعه آسیب برسانند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات