۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۵۱۶۲۵
حجت الاسلام موسوی:

بانکداری اسلامی سبب از بین رفتن مشکلات اقتصادی می شود

امام جمعه موقت همدان گفت: امروزه باید بانک ها از نظر علما و مراجع تقلید تبعیت داشته باشند زیرا مشکلات اقتصادی داخلی با بانکداری اسلامی از بین خواهد رفت.
سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خظبه های نماز جمعه همدان که در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار شد بیان داشت: توجه به کلام خداوند متعال و کلام اهل بیت عصمت و طهارت و مناجات و توسل از مهم ترین راه های رسیدن به فیض الهی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: اعتقاد به کلام خدا و کلام اهل بیت(ع) سبب رشد تفکر توحیدی در افراد جامعه می شود و فرد موحد برای رسیدن به معبود خود از همه سختی ها خواهد گذشت.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به نشانه های مومنان ابراز داشت: مومنان با تمسک به اهل بیت(ع) زندگی خود را بر پایه توحید بنا نهاده اند و در آخرت نیز با اهل بیت(ع) همنشین هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرر کسانی که به فکر آخرت نیستند اظهار داشت: دنیا فقط برای لذت جویی ساخته نشده است، هدف سازنده این دنیا رسیدن انسان ها به کمال اخروی است و قطعا کسانی که به فکر پلیدی و دنیا طلبی هستند آخرتی دردناک در انتظار آن ها است.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: مسلمانان نسبت به همدیگر وظایفی دارند برای مثال همچنانی که مردم فلسطین وظیفه مقابله با دشمنانشان را دارند همه مسلمانان در راه آزاد سازی فلسطین وظیفه ای دینی را بر عهده دارند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به فعالیت های مخرب شیطان بزرگ در کشورهای مسلمان و خاورمیانه اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ جهان در هر کشوری از جمله عراق و سوریه پا گذاشت آن منطقه را نا امن و به کشوری ویران تبدیل کرد.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان به ویژه کشورهای سوریه و عراق باید با بصیرت مراقب حیله ها و دشمنی های آمریکا باشند.

امام جمعه موقت همدان گفت: همانگونه که شوروی با آن قدرت جهانی از بین رفت در ۱۵ سال آینده اثری از رژیم صهیونیستی با افکار غلط ترامپ نخواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت توجه مردم به نظر فقهای اسلام ابراز داشت: در تحریم تنباکو مردم همه از میرزای شیرازی اطاعت و دشمنان اسلام را دلسرد کردند.

وی در پایان گفت: امروزه باید بانک ها از نظر علما و مراجع تقلید تبعیت داشته باشند زیرا مشکلات اقتصادی داخلی با بانکداری اسلامی از بین خواهد رفت./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات