۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۵۱۶۰۳
آیت الله موسوی جزایری:

جوانان درگیر فضای مجازی را دریابیم | شبکه های اجتماعی بومی مورد توجه قرار گیرند

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه افسار شبکه های اجتماعی در دست دشمن است، گفت: از آنجا که فرزندانمان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی دشمنان تغذیه می شوند، باید گام هایی برای ساخت پیام رسان ملی برداشته شود.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به چهارشنبه سیاه اهواز اظهار کرد: ۲۷ دی سال ۵۷ به عنوان روز ملی اهواز نامیده و چنین روزی در تاریخ خوزستان ماندگار شد چرا که شادی مردم پس از فرار شاه ملعون بر نوکرانش گران آمد و مأموران رژیم به قصد انتقام از مردم، فاجعه چهارشنبه سیاه را به بار آوردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دو برنامه در دانشگاه و حسینیه اعظم در همان روز برگزار شد، افزود: آیت الله خزعلی در دانشگاه به سخنرانی پرداخت و حقیر اعلامیه جامعه روحانیت را در حسینیه اعظم قرائت کردم که مورد حمله وحشیانه تانک های رژیم شاه قرار گرفتیم و هلیکوپترها سقف و پنجره حسینیه را تیرباران کردند.

وی با بیان اینکه پس از این حملات اعلام تحصن در حسینیه اعظم کردیم، اظهار داشت: گفتیم که بیایند ما را بکشند و از حسینیه خارج نمی شویم، آنها هم عقب نشینی کرده و تاب مقاومت در برابر عظم راسخ مردم را نداشتند و ماه هم تا روز بعد در حسینیه ماندیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان به ۶ بهمن ماه سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: بختیار پس از آگاهی از تصمیم امام برای بازگشت به کشور، دستور اشغال نظامی فرودگاه را داد تا از ورود هواپیمای امام جلوگیری کند اما با مبارزات مردم و روحانیت در تهران و تحصن شان به اشغال نظامی پایان داده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مرکز پیام رسان ملی عنوان داشت: افسار بسیاری از شبکه های اجتماعی در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است حال به وزیر ارتباطات می گوییم، می توانیم پیام رسان ایرانی داشته باشیم که کنترلش در دست ما باشد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه کارهای مختصری در رابطه با پیام رسان بومی صورت گرفته است، عنوان کرد: از آنجا که دختر و پسرانمان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سوی دشمنان تغذیه می شوند، خواهش دارم تا هر چه زودتر گام هایی برداشته شود چرا که به نفع کشور و ملت است و بی تفاوتی و عدم هرگونه اقدام، توجیه ندارد.

وی به مفسده های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم فرزندانمان در چنین گردابی فرو روند؛ البته مجلس شورای اسلامی تصویب کرد که در زمینه ساخت پیام رسان ملی گام هایی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شبکه های اجتماعی داخلی باید توان رقابت با شبکه های خارجی را داشته باشند، عنوان کرد: بایستی منحصرا یک پیام رسان کاملا ایرانی تهیه شود و هرگز به دشمن اجازه ندهیم که با سرنوشت فرزندان و کشورمان بازی کند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات