۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۱۵۸۲
دلخوش:

راه مقابله با خط رسانه‌ای دشمن تقویت پایه‌های فرهنگی کشور است

نماینده مجلس با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه دستاوردهای انقلاب گفت: یکی از راه‌های مقابله با خط رسانه‌ای دشمن سالم‌سازی محتوای موجود در فضای مجازی و تقویت پایه‌های فرهنگی در کشور است.
کاظم دلخوش

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه‌های اخیر خط رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از راه های مقابله با خط رسانه‌های دشمن که هر روز در حال تخریب دستاوردها و چهره‌های انقلاب و نظام هستند، تقویت پایه‌های فرهنگی در کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به فضاهای مجازی گفت: اولین اقدام موثر در رسیدگی به وضعیت فضای مجازی این است که مسؤولان در ابتدای امر به سمت سالم‌سازی این فضا حرکت کنند، تمام مسؤولان نظام اسلامی وظیفه دارند که به آن دسته از خواسته‌های مردم که به حق مطرح می‌شود توجه کرده و آنها را رفع و رجوع کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با درخواست از سران قوا برای توجه به مطالبات مردم اظهار داشت: سران قوا باید تلاش کنند که اختلافات را کنار گذاشته و همسو با یکدیگر حرکت کنند.

دلخوش با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی به دو مقوله بسیار مهم «تولید» و «اشتغال» تاکید دارند، بر همین اساس همه مسؤولان و کارگزاران در رده‌های مختلف اجرایی باید تلاش کنند که این دو خواسته مهم را مرتفع سازند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: مرکز آمار ایران آمارهای مختلفی از پیشرفت در کشور می‌تواند ارائه کند، اما به جرأت می توان گفت توسعه مناطق محروم و روستایی یکی از دستاوردهای بسیار مهم بوده که ماحصل تلاش دولت‌ها و مجالس است.

دلخوش ادامه داد: وضعیت دانشگاه ها، فضاهای آموزشی و فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بهتر شده است که می‌توان به عنوان بخشی دیگر از دستاوردها نام برد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت امر این است که در کنار دستاوردهای موجود نقایصی نیز وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه نقطه شاخصی در بودجه سال آتی وجود دارد، عنوان داشت: شاید بتوان توجه به امر اشتغال در بودجه سال ۹۷ را به عنوان یک فاکتور خوب نامید که اگر در مرحله اجرا نیز به آن توجه شود می‌تواند دستاوردهای خوبی را داشته باشد./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات