۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۵۱۵۷۷
آیت الله صدیقی:

مسؤولان بر شبکه های پیام رسان نظارت داشته باشند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان با استفاده از فضای مجازی و پیام رسان تلگرام درصدد ترویج فساد و تباهی در جامعه هستند تا جوانان را منحرف کنند، گفت: متاسفانه با محدود نشدن تلگرام همچنان این پیام رسان بدون هیچ کنترل و نظارتی در کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، شب گذشته در نخستین سالگرد آتشنشانان حادثه اسفناک پلاسکو، شهیدان رضا شفیعی و بهنام میرزاخانی در حسینیه کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار شد، گفت: خداوند با بلا و سختی‌ها انسان را امتحان می‌کند.

وی افزود: انسان در عالم دنیا به صورت موقت به بلا و سختی‌ مبتلا می‌شود تا به دنیا دل نبندد و برای رسیدن به بهشت تلاش کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه بهشت جایگاه آسایش و آرامش واقعی است، ابراز کرد: انسان به هر مقدار در دنیا به دنبال آسایش و آرامش باشد آن را نخواهد یافت چرا که دنیا سراسر بلا و سختی است تا به واسطه آن به بهشت دست یابد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه مرگ به منزله نابود شدن انسان نیست، اظهار داشت: هیچ انسانی نمی‌تواند از مرگ فرار کند و در هر برج و مکانی که باشد اگر زمان مرگش فرا برسد مرگ او را احاطه خواهد کرد بنابراین مرگ و حیات برای آزمایش انسان است.

وی بهشت را نتیجه صبر و استقامت انسان در برابر بلا و سختی‌ها دانست و گفت: انسان با گرفتار شدن به بلا قدر بهشت را خواهد دانست بنابراین جوانان نیز با جوانمردی باید خود را تربیت کنند و به شدت از گناه و معصیت پرهیز داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی و پیام رسان تلگرام درصدد ترویج فساد و تباهی در جامعه هستند تا جوانان را منحرف کنند، ابراز کرد: متاسفانه دولت راضی نشد این پیام رسان را محدود کرده و با حمایت از شبکه‌های ملی کشور را از وابستگی به بیگانگان رها کند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: امروز شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان تلگرام بدون هیچ کنترل و نظارتی در کشور فعال هستند و این امر خسارت‌های بزرگی به کشور وارد می‌آورد. جوانان باید در برابر این گونه تکنولوژی‌ها مراقب باشند تا به فساد و تباهی روی نیاورند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای آتش نشان حادثه غمبار پلاسکو کسانی بودند که جان ارزشمند خود را برای نجات جان دیگران فدا کردند به طور قطع آنان در قیامت از جایگاه عظیمی بهره‌مند خواهند بود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات