۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۵۵۱۵۷۵
آیت الله حسینی اشکوری:

مسؤولان باید عملا از وفاداری مردم قدردانی کنند

نماینده مردم گیلان در خبرگان با بیان این که مسؤولان کشور باید عملا شکرگزار بصیرت و وفاداری مردم باشند، گفت: مردم وظیفه خود را انجام دادند اما این که مسؤولان نسبت به فشارهای بر مردم بی تفاوت باشند ظلم است.
آیت الله اشکوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید علی حسینی اشکوری نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در نشست طلاب و فضلای این استان که در مدرسه فیضیه برگزار  شد، با بیان این که حرکت انبیای الهی بر مبنای جهاد بوده است، گفت: حوزویان نیز باید به تمسک به اهل بیت(ع) جهادگر باشند، انسان برای ترویج دین باید از امکانات و نعمت هایی که دارد استفاده کند.

وی افزود: جهاد باید برای صیانت از دین باشد تا از خطرات در امان بماند، کسانی که متولی امور هستند در قبال همه خطراتی که جامعه را تهدید می کنند مسؤولیت دارند و باید برای دفاع برنامه ریزی و کار کنند، جامعه اسلامی باید بر اساس حکم عقل و نقل، مسلح به سلاح در همه زمینه ها باشد تا دفع شبهات کرده و مردم را آگاه کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان باید برای رفع و دفع خطر باید فرمایشات رهبری را جدی بگیرند و عملی کنند، اظهار داشت: مسؤولان نباید این مسأله را پشت گوش انداخته و از نعمتی که خداوند به کشور عنایت کرده تا رهبری آگاه مردم و جامعه را متوجه خطرات کند غفلت کنیم.

وی ادامه داد: دشمن شناسی که رهبر انقلاب بر آن تأکید می کنند مسأله ای بسیار مهم است چرا که سبب عمل به موقع انسان می شود، فتنه ها و توطئه های دشمن به یک صورت نبوده و به شکل های گوناگون اجرایی می شود از این رو باید هوشیار بود.

آیت الله حسینی اشکوری با بیان این که دشمن با تهدید و جنگ رسانه ای درصدد پیشبرد اهداف خود است، ابراز داشت: گاهی مکر دشمن بسیار خطرناک است و اگر رهبری حکیم نباشد حتی خواص از دست می روند و فریب می خورند.

وی عنوان کرد: در قضایای اخیر به نام گرانی درصدد اجرای فتنه ای بزرگ بودند که مکر و حیله دشمن است و اگر از آن جلوگیری نشود صدمات جبران ناپذیری به نظام وارد می شود، همه باید برای وجود یک رهبر هوشیار و بیدار شاکر باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید عملا شکرگزار بصیرت و وفاداری مردم باشند، مردم وظیفه خود را انجام دادند اما این که مسؤولان نسبت به فشارهای بر مردم بی تفاوت باشند ظلم است، نظام به کارگزارانی وظیفه شناس و دلسوز نیازمند است.

وی اضافه کرد: مسؤولان باید در خدمت مردم باشند که پای نظام ایستاده اند و قدر آن ها را بدانند، مردم با وجود همه مشکلات پای نظام اسلامی ایستاده اند و مستحق این نیستند که به آن ها بی توجهی شوند.

آیت الله حسینی اشکوری در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر هجرت طلاب و انجام فعالیت های تبلیغی در استان گفت: متولیان دین باید در سطوح گوناگون و در بین مردم حضور داشته باشند تا دین و انقلاب اسلامی تداوم پیدا کند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات