۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۱۵۶۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

سپاه و بسیح در پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نمی‌کنند

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف لحظه‌ای برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و کیان کشور لحظه‌ای غفلت ندارند.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا که در حسینیه شهدای سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران از هیچ اقدامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام فروگذار نیست.

وی با تأکید بر این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف لحظه‌ای برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و کیان کشور لحظه‌ای غفلت ندارند، تصریح کرد: اگر دشمن به دنبال تحریم سپاه و مقابله با این نیروی مردمی و ولایت‌مدار است، بدین جهت بوده که ضربه اصلی را از ناحیه پاسداران انقلاب اسلامی خورده است.

حجت الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌‌روزی سردار کریمیان در دوران فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: این جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس زحمات صادقانه، خالصانه و مجدانه در طول خدمت خود داشته و یکی از یادگاران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که در طول سال‌های آشنایی‌ام با سردار کریمیان جز تلاش، دلسوزی و فعالیت شبانه روزی برای دفاع از اسلام و انقلاب چیزی ندیدم، تصریح کرد: مدیریت و تدابیر هوشمندانه فرمانده سابق سپاه عاشورا را هیچ گاه نمی‌توان فراموش کرد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سردار کریمیان در مقابله با بحران‌های امنیتی، فتنه‌ها و اغتشاشات احتمالی در کشور، گفت: همگان شاهد بودند که با تعامل سپاه عاشورا و سایر نیروهای مسلح اوضاع در آذربایجان و به ویژه شهر تبریز کنترل شد و دشمنان علیرغم تبلیغات گسترده نتوانستند در آذربایجان و تبریز کاری از پیش برند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که هیچ‌گونه اختلاق سلیقه ای در مجموعه سپاه عاشورا که مانع انجام کاری شود، وجود ندارد، افزود: امیدواریم سردار خرم که خود یکی از سرداران باکفایت آذربایجان به شمار می رود، در فرماندهی سپاه همیشه پیروز عاشورای آذربایجان شرقی نیز موفق باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، مسؤولان لشکری و کشوری در حسینیه سپاه عاشورا همراه بود، سردار عابدین خرم به عنوان فرمانده جدید سپاه آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سردار غلام عسکر کریمیان تجلیل بعمل آمد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات