۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۱۵۶۰
سردار سلامی:

آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت بزرگ آمریکا تمام توان و تمرکز خود را برای براندازی انقلاب اسلامی ایران به کار بسته است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان و تبریز اظهار داشت: آذربایجان مهد پرورش بزرگان، شخصیت های برجسته، علمای اعلام و سرداران شجاع تاریخ ایران زمین بوده است.

وی با بیان این‌که مردم این خطه از ایران اسلامی همواره به ولایتمداری، تدین، متعالی و رشد یافته و هوشمند بودن شهره هستند، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و دین‌مدار آذربایجان همواره در مقاطع مختلف تاریخی ثابت کرده که به تمامیت ارضی ایران اسلامی نه تنها اعتقاد دارند بلکه در این راه از جان نیز گذشته اند.

سردار سلامی با بیان این‌که دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای عینی از تاریخ پرافتخار مردم آذربایجان در دفاع از کیان ایران اسلامی و ارزش های دینی بوده است، خاطرنشان کرد: رفتار مردم آذربایجان در جریان فتنه اخیر نیز نمونه ای از دلبستگی آنها به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه و جهان اظهار داشت: آمریکا و ایادی‌ غربی‌اش در سیاست های داخلی و خارجی خود در منطقه شکست‌های متعددی را متحمل شده‌اند و برای جبران این شکست‌ها دست به آب و آتش می زنند.

وی با بیان این‌که آمریکا رسوایی و شکست های آمریکا قدرت اسلام در اقصی نقاط جهان را وسعت بخشیده است، افزود: دولتمردان ایالات متحده آمریکا میلیاردها دلار برای اسلام ستیزی در جهان هزینه می کنند اما وعده های الهی درباره قدرت گیری اسلام که سعادت تمام مردم را دنبال می کند، در حال تحقق است.

سردار سلامی با بیان این‌که آمریکا دیگر همچون گذشته قدرتی در ایران ندارند، افزود: به وضوح قابل مشاهده است که آمریکا تا شرق مدیترانه پس رانده شده و تا دریای سرخ تحت تعقیب‌ است و دیگر حتی قدرت خلق پیروزی را هم ندارد، در چنین شرایطی قطعا نباید انتظار دوستی از این دولت داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که آمریکا هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده است، گفت: آمریکا خود و به همراه کشورهای غربی انوع فشارها و تحریم ها را در طول چهل سال گذشته علیه ملت ایران به کار بردند که شاید یکی از آنها قدرتمندترین کشورها را از بین می برد، اما ملت با بصیرت ما تا پای جان برای پاسداری از آرمان امام و شهدا ایستادگی کردند.

وی با اشاره به این‌که قدرت بزرگ آمریکا تمام توان و تمرکز خود را برای براندازی انقلاب اسلامی ایران به کار بسته است، ابراز کرد: ملت ایران با تکیه بر قرآن و آموزه های دینی و با الهام از مکتب عاشورا و رهنمودهای ولایت فقیه تمام نقشه های شوم استکبار را شکست داده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در حسینیه سپاه عاشورا همراه بود، سردار عابدین خرم به عنوان فرمانده جدید سپاه آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سردار غلام عسکر کریمیان تجلیل به عمل آمد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات