۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۵۱۵۰۰
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان:

خدمت به مردم بالاترین عبادت است

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانست و گفت: انسان خداشناس و خدا ترس از هیچ چیزی جز خدای متعال نمی ترسد.
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای پلاسکو که در جمع کارکنان آتش نشانی استان و در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: دلاورمردی و ایثارگری شهدای حادثه پلاسکو برای همیشه در ذهنها باقی خواهد ماند.

وی به حادثه دلخراش کشتی سانچی و جان باختن 32 تن از سرنشینان این کشتی اشاره کرد و این حادثه دلخراش را به هموطنان به ویژه خانواده های آنان تسلیت گفت.

حجت الاسلام پیرمحمدی خدمت به مردم را بزرگ ترین عبادت خواند و اظهار داشت: در عرصه خدمت رسانی و انجام مسؤولیت ها باید با جان و دل و برای رضای خدا کار کرد.

وی ادامه داد: کار کردن برای رضای خدا و جلب رضایت مردم در هر جایگاه و عرصه ای موجبات خشنودی خدای متعال را فراهم می آورد.

وی در ادامه به فلسفه خلقت اشاره و عنوان کرد: داشتن معرفت و شناخت از ویژگی های یک انسان کامل است و انسان باید تلاش کند تا امام خود را بشناسد چراکه شناخت امام لازمه معرفت است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خدا شناسی را امری مهم برای رسیدن به خدا و خداپرستی عنوان کرد و گفت: باید به این مهم توجه داشت که انسان اگر انسان خدا را نشناسد رسول خدا را هم نمی‌شناسد و در شناخت امام نیز موفق نمی شود.

وی اظهار داشت: برای کسب معرفت باید مبارزه با نفس صورت گیرد و انسان عبادت و شب زنده‌ داری، توجه و در نظر گرفتن آخرت و ترس از خدا که اساس معرفت است، در راستای رسیدن به خدای متعال گام بردارد.

حجت الاسلام پیرمحمدی پیامبرشناسی و امام ‌شناسی را مهم ترین عامل برای دوری از ضلالت و گمراهی عنوان کرد و ادامه داد: خداشناس بودن موجب می شود که انسان از هیچ چیز جز خدای متعال نترسد./9459/۳۰۳/خ

ارسال نظرات