۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۰۳۶۷
صبح امروز؛

پیکر آیت الله صادقی گلوردی در بهشهر تشییع شد

پیکر آیت الله حاج شیخ محمدعلی صادقی گلوردی، از علمای بنام شرق مازندران صبح امروز در بهشهر تشییع شد.
تشییع پیکر آیت الله صادقی گلوردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، پیکر آیت الله حاج شیخ محمد علی صادقی گلوردی، از علمای بنام شرق مازندران صبح امروز در بهشهر تشییع شد.

بر اساس این گزاش، پیکر این عالم ربانی با حضور گسترده علما، روحانیان، طلاب حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر آغاز و تا پارک ملت این شهر تشییع و برای خاکساری به زادگاهش روستای گلورد انتقال داده شد.

این گزارش می افزاید؛ همچنین امام جمعه شهرستان بهشهر بر پیکر این عالم ربانی نماز اقامه کرد.

بر اساس این گزارش، براساس این گزارش، آیت الله صادقی گلوردی(ره) از شاگردان امام خمینی(ره) در نجف بود و همچنین از محضر علمای بزرگی همچون آیت الله کوهستانی(ره) نیز بهره مند شد.

این گزارش می افزاید؛ این عالم ربانی که از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی در شرق استان بود پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مسجد مهدیه بهشهر به عنوان امام جماعت به رسالت واقعی خود که همان تبلیغ دین بود، می پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، آیت‌الله صادقی‌گلوردی از مبارزان علیه رژیم شاه بود و همواره در صف مقدم انقلاب و مبارزه با استکبار و طاغوت قرار داشت که پس از انقلاب اسلامی در دستگاه قضا در کسوت قضاوت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کرد.

گفتنی است؛ آیت الله حاج شیخ محمد علی صادقی گلوردی صبح روز گذشته بر اثر بیماری در سن 87 سالگی در بهشهر درگذشت./۱۳۱۷/پ204/ب1

ارسال نظرات