۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۴۹۳۶۷
کریمی قدوسی:

دولتمردان نصایح رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی و وجود مشکلات در جامعه، گفت: باید دولتمردان به نصایح مقام معظم رهبری گوش کنند و اعتراضات ناشی از مشکلات مردم را گردن مسائل فرعی نیندازند.
کریمی قدوسی

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره زیاده‌خواهی‌های ترامپ، گفت: اگر به دهه‌های اخیر انقلاب اسلامی مراجعه کنیم متوجه می‌شویم که همواره امام امت چند قدم جلوتر بوده و حوادث را پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: برای مثال ملت هنوز فراموش نکرده‌اند که قبل از شروع مذاکرات هسته‌ای(برجام) رهبر انقلاب در ابتدا به تقویت توان داخلی و سپس به امر ورود به مذاکرات تأکید داشتند، به این معنا که ضعف‌های خود را پنهان و داشته‌ها را به طرف مذاکره ارائه دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی آمریکا در قبال ایران، بیان داشت: اخیرا شاهد بودیم که ترامپ برای ما شرط می‌گذارد و حتی تأکید می‌کند که باید در هر زمان و مکان تمام تاسیسات نظامی کشورمان را بازرسی کند، مقامات آمریکایی پا را از این فراتر گذاشته‌اند و حتی می‌خواهند  تعهدات ایران در برجام را مادام العمر کرده و دانش موشکی ایران را نیز محدود کنند.

کریمی قدوسی با ضعیف خواندن ضریب نفوذ اروپایی‌ها، ابراز داشت: دولتمردان معتقدند که می‌توان اروپایی‌ها را جایگزین آمریکا کرد، اما واقعیت اینجاست که قدرت مبادلات ارزی آمریکا بسیار زیاد است و حتی کشور چین نیز میزان بالای مبادلات اقتصادی خود با ایالات متحده آمریکا را به خاطر ایران مخدوش نخواهد کرد؛ امروز آمریکا کلانتر دنیا شده است و هر کشوری را که بخواهد جریمه می‌کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی و وجود مشکلات در جامعه، یادآور شد: باید دولتمردان به نصایح مقام معظم رهبری گوش کنند و اعتراضات ناشی از مشکلات مردم را گردن مسائل فرعی نیندازند.

کریمی قدوسی با انتقاد از رفتار برخی مسؤولان، بیان داشت: متاسفانه هنوز برخی مخالف‌خوانی می‌کنند و جالب است که دولت نقد به امام عصر(عج) را آزاد می‌داند اما تا کنون صدها شکایت را متوجه منتقدان خود کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مردم هر روز بصیرتر می‌شوند و با بصیرت و حضور در صحنه خود مشکلات را علاج می کنند./856/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات