۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۳۶۰
حجت الاسلام مازنی:

دشمن برای ضربه به انقلاب همواره در کمین است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که همواره باید در مقابل توطئه‌های احتمالی دشمن هوشیار باشیم.
حجت الاسلام مازنی

حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بسیار حکمیانه بود، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانات خود درباره وقایع اخیر مردم و متخلفان را از هم تفکیک کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مردمی که مطالبه دارند را در یک سو و کسانی که تخلف انجام می‌دهند را در سوی دیگر قرار دادند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تمجید از بیانات رهبر انقلاب، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات نکات مهمی را خطاب به مسؤولان بیان فرمودند که باید سرلوحه کار آن ها باشد، ایشان همچنین درباره قصور و تقصیر همه مسؤولان نظام تذکراتی داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه مسؤولان به فرمایشات رهبر انقلاب را ضروری دانست و ابراز داشت: مسؤولان نظام هم امروز باید از رهبر انقلاب الگو گرفته
و اشکالات خود را گردن بگیرند.

حجت الاسلام مازنی در پایان با یادآوری سخنان رهبر انقلاب درباره لزوم هوشیاری در برابر دشمن، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند که دشمن همواره در کمین است. باید همگی مراقب باشیم که ایجاد خطر کردن در ذات دشمن است و این امکان وجود دارد که به مملکت ما ضربه بزند./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات