۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۹۲۹۳
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

تصور تغییر موضع استکبار در برابر انقلاب ساده لوحی است | تبعیت از رهبری؛ عامل پایداری انقلاب

نماینده خبرگان با تأکید بر این که تصور تغییر موضع استکبار در برابر انقلاب ساده لوحی است، تبعیت مسؤولان و مردم از رهبری را عامل پایداری انقلاب دانست.
آیت الله هادی ملکوتی

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران مربوط به دیروز و امروز نیست، اظهار داشت: دشمن به محض آن که مشاهده کرد مقدمات انقلاب در کشور فراهم شده است، دشمنی خود را آغاز کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلاب  با تمام قدرت و امکاناتی که در اختیار داشتند، کوشیدند تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند؛ جمهوری اسلامی ایران، ماهیت ضد استکباری دارد، از این رو طبیعی است که استکبار و ایادی آن هیچ گاه چنین حکومتی را برنتابند.

وی با تأکید بر این که شیطنتهای دشمن پایان پذیر نیست، خاطرنشان کرد:  دشمن هیچگاه از دشمنی خود با مردم انقلابی ایران دست نخواهند کشید، بلکه هر روز به شیوهای جدید و فریبنده تلاش خواهد کرد بر کشور آسیب برساند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما گلایهای از دشمنان نداریم، چرا که کار دشمن دشمنی کردن است، گلایه ما از خودیهایی است که با سادهلوحی، در مقاطعی گمان میکنند دشمن از شیطنتهای خود دست کشیده است، به همین علت به او اعتماد میکنند.

وی استقلال و آزادی را از جمله دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: امروزه سرنوشت کشور به دست خودمان است و دیگران نمیتوانند برنامههای خود را بر ما دیکته کرده و افرادی را بر ما تحمیل کنند.

استاد خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: پیش از انقلاب، مسؤولان ریز و درشت کشور مستقیم یا غیرمستقیم توسط اجانب و درباریان شاه انتخاب می‌شدند اما امروزه مردم هستند که برای آینده کشورشان تصمیمگیری میکنند.

وی اظهار داشت: برای آن که انقلاب پایدار و مستحکم باقی بماند، باید به حریمهای انقلاب احترام گذاشته و به طور کامل از فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی ابراز داشت: برای مصون ماندن انقلاب از مکر و حیله دشمنان، بر مسؤولان نظام و آحاد مردم ضروری است تا تذکرات و فرمایشات معظمله را در تمام مراحل و شئونات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زندگی به کار گیرند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات