۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۴۹۲۹۲
امام جمعه محمود ‌آباد:

دشمنان انقلاب به دنبال سیاه نمایی از وضعیت کشور هستند

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمنان انقلاب به دنبال سیاه نمایی از وضعیت و شرایط کشور هستند، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه به گونه توطئه های دشمنان توجهی نمی کنند و مسیر خود را ادامه می دهند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار شد به ضلع مثلث فتنه اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به عنوان رأس این فتنه با تحمل شکستی آشکار، بر کارنامه رسوایی های خود در عرصه بین المللی افزود.

وی با بیان این که حمایت های مقامات سطوح مختلف آمریکا علیه نظام و ملت ایران کاملاً آشکار شد، افزود: امروز دیگر هیچ ابهامی در دشمنی این کشور که برخی ها همچنان آمریکا را دوست و کشتی نجات ملت ایران معرفی می کردند وجود ندارد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که سیاست مقامات آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران همواره یکسان بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل همواره دچار اشتباه محاسباتی می شوند با تغییر دولت ها فکر می کنند که رویکرد رؤسای جمهور نیز در برابر ملت ایران جدید خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دولتمردان و مقامات آمریکایی مدیریت پروژه فتنه و آشوب در کشور را در اختیار داشتند، تصریح کرد: توئیت های رییس جمهور و دیگر مقامات سطوح مختلف آمریکا و حمایت کاملاً آنها از اغتشاش و آشوب در کشور، مدیریت آنها در این حوادث بوده است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که پروژه اخیر معاندان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل با فشارها و تحریم های شدید اقتصادی علیه ملت ایران آغاز شد، گفت: آمریکایی ها با تحریم های ظالمانه خود در سال های اخیر، مشکلات بسیاری را مردم کشورمان در بخش های مختلف به وجود آورده اند.

وی با بیان این که هدف اصلی آمریکایی ها در حوادث اخیر براندازی نظام بود، تصریح کرد: آنها با همکاری رژیم صهیونیستی و آل سعود جنایت کار این پروژه را در داخل کشور طراحی کردند که در ادامه نیز منافقان و سلطنت طلب ها نیز به آنها پیوستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با دلارهای نفتی آل سعود و همچنین حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت شبانه روزی علیه ملت و نظام ایران اسلامی دروغ پراکنی کردند، گفت: مردم هوشیار کشورمان پس از اطلاع از هدف آشوب طلبان صف خود را از آنها جدا کردند و در برابر فتنه گران ایستادند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که اغتشاشگران و آشوب طلبان تنها مجری طرح های تدوین شده از بیرون از کشور بودند، بیان داشت: متأسفانه برخی از جوانان ناخواسته در دام دشمن گرفتار شدند و با فتنه گران همراهی کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مردم بابصیرت کشورمان ممکن است نسبت به عملکرد دولت یا مسؤولی انتقاد و اعتراض داشته باشند، اما به طور حتم همه کاستی ها و مشکلات را به پای انقلاب نخواهند نوشت، افزود: انتقاد و بیان اعتراض نسبت به مسؤولان و مدیران کشور حق مردم است و کسی نباید از شنیدن این حرف ها ناراحت باشد.

وی با بیان این که این حکومت و نظام دینی متعلق به مردم است و بقا و ماندگاری آن نیز مشروط به حضور در صحنه مردم خواهد بود، گفت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر این گونه توانسته علیرغم همه توطئه های دشمنان به چنین جایگاهی دست پیدا کند به برکت حضور و پشتیبانی مردم بوده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید براین که مسؤولان نباید از ضعف ها و مشکلات غافل شوند، افزود: مسؤولان کشور وظیفه دارند برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه انقلاب، ضمن شناسایی نقاط ضعف با همدلی و وحدت عمومی در جهت رفع آن اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی از حضور در صحنه مردم به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: باید با تحقق مطالبات به حق مردم به ویژه در مسائل اقتصادی این حضور را تقویت کنیم.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب به دنبال سیاه نمایی از وضعیت و شرایط کشور هستند، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه به گونه توطئه های دشمنان توجهی نمی کنند و مسیر خود را ادامه می دهند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات