۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۵۴۹۲۵۰
حجت الاسلام والمسلمین مومنی:

رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت کار دولت باشد

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: وظیفه اصلی دولت پرهیز از اختلافات و مشوش کردن ذهن مردم است و اولویت خود را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قرار دهد.
حجت الاسلام و المسلمین مومنی

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی استاد سطح عالی حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،با اشاره به اظهارات اخیر ربرخی مسؤولان در مورد فضای نقد در زمان ائمه معصومین(ع) گفت: اگر شخصی حداقل اصول اعتقادات دینی رو داشته باشد چنین اظهارات نادرستی بیان نمی کند.

وی با اشاره به تکذیب مطلب از سوی دفتر این مسؤول اظهار داشت: مطلبی که از سوی برخی مطرح شد قابل انکار نیست و برداشتی که شد امکان نقد ائمه اطهار(ع) و پیامبر(ص) بود اگرچه به صراحت آن را بیان نکرد ولی کاملا مشخص بود؛ از سیاستمداران مقام های بالا کشور این انتظار می رود که در نقل ها و تکذیب های خود دقت کنند تا حرمت دین و علما خدشه دار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی افزود: از مسؤولان تقاضا می شود به مسائل اعتقادی ورود پیدا نکنند و جای آن به مسائل معیشتی مردم بپردازند و بودجه 97 را سامان دهی کنند.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه اصلی دولت پرهیز از اختلافات و مشوش کردن ذهن مردم است و باید اولویت خود را رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قرار دهد./1325/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات