۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۴۹۲۱۴
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

مسؤولان باید وقت خود را وقف مردم کنند

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: مسؤولان باید وقت خود را وقف مردم کرده و از بصیرت و حضور به موقع آنان در راستای دفاع از ارزش های انقلابی، قدردانی کنند.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مسؤولان باید خود را وقف مردم کرده و با گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حل مشکلات مردم، از بصیرت و حضور به موقع آنان در راستای دفاع از ارزش های انقلابی، قدردانی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم و سخنرانی خود، تحلیلی بسیار واقع بینانه از اوضاع کشور و اغتشاشات اخیر ارائه دادند، اظهار داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران باید با گوش سپاری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مطالعه عمیق، دقیق و کارشناسانه فرمایشات ایشان، در راستای تحقق آن ها گام بردارند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن کینه توز بوده و انقلاب اسلامی، حمله ای به اسلام آمریکایی و قدرت های استعمارگر است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: دشمن در راستای پنهان کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی، تلاش می کند و در زمینه یافتن نقاط آسیب پذیر ایران، فعال است.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی در رابطه با وظیفه مسؤولان در شرایط موجود، خاطرنشان کرد: ملت ایران در حال حاضر، دارای شرایط معیشتی دشواری هستند از این رو مسؤولان باید نقاط ضعف موجود را شناخته و درمان کنند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی با بیان اینکه شبکه ها و رسانه های دروغگو و شایعه پراکن دشمن باید منحل شوند، اظهار داشت: تولید دروغ با هدف تخریب و سم پاشی فرهنگی از سوی گروه های معاند، سبب انحراف افکار عمومی خواهد شد از این رو باید با آن مقابله کرد.

وی اضافه کرد: ملت فهیم ایران، دشمنان نظام و انقلاب را می شناسند، تحت تاثیر توطئه های شوم بیگانگان قرار نخواهند گرفت و مدافع ولایت فقیه، ارزش های جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا هستند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی در رابطه با مقابله مقتدرانه جمهوری اسلامی با آمریکا، گفت: ایران اسلامی بر اساس حکمت و در نظر گرفتن مصالح کشور و دنیای اسلام، با دشمنان خود مقابله می کند./842/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات