۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۴۹۲۱۲
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خمین:

مسؤولان با از بین بردن نواقص، مانع از نفوذ دشمن شوند

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین گفت: مسؤولان باید با از بین بردن نواقص و نقاط ضعف موجود، مانع از نفوذ دشمن شوند.
خطر نفوذ دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (۴)

حجت الاسلام حیدر احمدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران باید با از بین بردن نواقص و نقاط ضعف موجود، مانع از نفوذ دشمن در افکار جوانان شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسؤولان موظف هستند به شکل جهادی و انقلابی فعالیت کنند، اظهار داشت: مسؤولان باید با تلاش شبانه روزی خویش، مشکلات اقتصادی جامعه را حل کرده و رضایت ملت را جلب کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به حضور اولیه گروه های مردمی در اعتراضات اخیر، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از فضای موجود، در راستای مقابله با اسلام و انقلاب سوء استفاده کردند تا ولایت فقیه را تضعیف کنند اما بصیرت ملت، مانع از رسیدن آنان به این هدف شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین تضعیف ولایت فقیه را سبب ضعیف شدن دین دانست و بیان کرد: تضعیف دین، نمادهای دین و اسلام را از بین می برد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه حضور مردم در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، خاطرنشان کرد: طیف وسیعی از مردم، حامیان اسلام و انقلاب هستند و تعداد اغتشاشگران اندک است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین با اشاره به اهمیت قدردانی از ملت شریف ایران، اظهار داشت: رسانه ملی، ائمه جمعه و امام های جماعت مساجد باید از حضور به موقع و بصیرت ملت فهیم ایران در راستای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر کنند.

حجت الاسلام احمدی بر اهمیت راه اندازی اینترنت و شبکه ملی تاکید کرد و گفت: نظارت دستگاه های اطلاعاتی بر فضای مجازی، امری ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خمین پیشرفت های داخلی ایران اسلامی را راه موثری در راستای مبارزه با دشمنان دانست و بیان کرد: جنگ نرم و انجام وظایف در راستای جلب رضایت خداوند متعال، سبب ایجاد بیداری  اسلامی در جامعه خواهد شد./۸۴۲/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات