۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۴۹۲۰۰
تشکل اساتید سطوح عالی حوزه:

مسؤولان با پرهیز از مباحث حاشیه ساز به مشکلات مردم رسیدگی کنند

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با اشاره به شبهات مطرح شده در باره نقد پیامبر به مسؤولان توصیه کرد به جای ورود در مسائل حاشیه ساز به حل مشکل مردم بپردازند.
طلاب/ اساتید

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با اشاره به شبهات مطرح شده در باره نقد پیامبر به مسؤولان توصیه کرد به جای ورود در مسائل حاشیه ساز به حل مشکل مردم بپردازند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ،بر اساس فریضه اجتماعی نهی از منکر بر خود لاز م می بیند در خصوص اظهارات بدون مبنای اعتقادی برخی از مسؤولین عالی رتبه کشور، آنان را به رعایت موازین اسلامی و انجام وظایف محوّله از سوی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توصیه نماید.
مردم مؤمن ،انقلابی وغیور ایران عزیز که توان خنثی نمودن هر گونه توطئه و فتنه پراکنی بر ضد اعتقادات دینی و.ملی خویش را دارد، اثبات نموده اند در راستای پایبندی به آموزه های اسلامی، هر گونه تحریف در مسلّمات دین مبین اسلام را تحمل نمی نماید.
علی رغم آنکه این گونه  حاشیه سازی ها در این زمان چه اهدافی را دنبال می نماید، به نظر می رسد طرح این گونه مباحث با حقوق حقه ی شهروندان این مرز و بوم. تنافی داشته و امنیت ملی و اقتدار بین المللی نظام اسلامی را به خطر می اندازد. لذا مصرّانه رسیدگی به حقوق حقّه مردم عزیزمان و پرهیز از هر گونه مباحث حاشیه ساز را از مسؤولین عالی رتبه کشور مطالبه داریم.
دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات