۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۹۱۹۸

ابراز همدردی نماینده مجلس خبرگان با خانواده یکی از حادثه دیدگان نفتکش

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل مرحوم عنایتی، یکی از جانباختگان حادثه کشتی سانچی با این خانواده داغدار ابراز همدردی کرد.
حضور امام جمعه قائمشهر در منزل خانواده داغدار قائمشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل مرحوم عنایتی، یکی از جانباختگان حادثه کشتی سانچی با این خانواده داغدار ابراز همدردی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل مرحوم میلاد عنایتی از جانباختگان حادثه تلخ کشتی سانچی با قرائت قرآن و فاتحه، این فقدان را به این خانواده داغدار تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در این دیدار با ابراز تأسف از این واقعه غمبار، گفت: به طور حتم این واقعه دردناک و غمبار، موجب غم و اندوه میلیون ها ایرانی شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این دریادلان با شجاعت و از خودگذشتگی خدمت بزرگی به کشور داشتند، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره این عزیزان سفر کرده همواره در خاطر ملت بزرگ ایران به یادگار خواهد ماند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه با اشاره به این که هدف این جوانان غیور خدمت به کشور بوده است، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی همواره برای عزت و اقتدار کشورمان از خودگذشتگی های بسیاری انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان امر باید پیگیر آشکار شدن علل این حادثه دردناک باشند، بیان داشت: مسؤولان کشور هر اقدامی که می توانند برای تسلی خاطر خانواده های بازمانده این عزیزان انجام دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه همت، تلاش و خودباوری جوانان ایرانی امروز به این جایگاه ارزشمند در عرصه جهانی دست یافته است، خاطرنشان کرد: باید قدردان این اراده قوی جوانان ایران اسلامی باشیم که در همه عرصه های این انقلاب حماسه ساز بودند.

گفتنی است؛ میلاد عنایتی، یکی از مسافران بدون بازگشت کشتی سانچی بود که در سانحه تصادف جان خود را از دست داد./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات