۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۴۹۱۶۹
مدیر مدرسه علمیه امام صادق:

رفع مشکلات اقتصادی کشور کمترین قدردانی مسؤولان از مردم است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان کمترین قدردانی مسؤولان از مردم خواهد بود، گفت: مردم صاحبان انقلاب و ولی نعمتان مسؤولان هستند، خدمت به ملت بالاترین افتخار است.
افشار

حجت الاسلام مهدی افشار، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در‌ گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در دیدار اخیرشان که با مردم ولایتمدار قم داشتند از هوشیاری و حضور مردم در صحنه‌های گوناگون تقدیر کردند، گفت: حضور مردم در صحنه‌های گوناگون تاثیر بسزایی در بقای انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: برای آنکه تأثیر مردم در بقای انقلاب اسلامی را ارزیابی کنیم لازم است ابتدا مبانی انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دهیم چرا که مردم برای صیانت از این مبانی همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

حجت الاسلام افشار اضافه کرد: از مهمترین مبانی انقلاب می‌توان به توحید، عدالت، امامت و ولایت، کرامت و ارزش انسان توأم با مسؤولیت او در برابر خدا، استکبارستیزی و نفی هرگونه ستمگری و سلطه‌پذیری، استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و... اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه نگاه توحیدی از مهم‌ترین مبانی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: توحید ریشه تمام آموزها و مبانی دینی است بنابراین انسان باید از روی شناخت و آگاهی به آن اعتقاد پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه توحیدی یکی از مؤلفه‌های تربیت سیاسی است، گفت: با نگاه توحیدی است که افراد جامعه به سمت لوازم آن مانند نفی طاغوت و استکبار ستیزی و نفی طبقات اجتماعی هدایت می‌شوند و تک تک افراد جامعه را نسبت به میهن و سرزمین خود متعهد و غیرتمند می‌کند.

حجت الاسلام افشار با بیان اینکه حضور مردم در صحنه به برکت وجود مبانی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این حضور نشان دهنده نفی تمامی قدرت‌های استکباری و سلطه پذیر است چرا که مردم بصیر و ولایت مدار ایران با توجه به مبانی فوق همیشه در تمام پدیدهای اجتماعی و سیاسی حضور پیدا کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در ادامه بیان داشت: با عنایت الهی این ارزش‌ها و مبانی همچنان در جامعه کنونی اصالت خود را حفظ کرده و مردم به آن پایند هستند و این مهم بقای جامعه را تضمین خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فراهم کردن امکانات رفاهی و معیشتی مردم، برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغال اقشار مختلف به ویژه جوانان و باور این مهم از سوی مسؤولان که مردم ولی نعمتان آنان هستند و اینکه براساس فرمایش معظم له مسؤولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند به نظر اینجانب کمترین قدردانی دولت‌مردان از هوشیاری مردم عزیز و انقلابی ایران خواهد بود./813/ت302/ب1

ارسال نظرات