۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۴۹۱۴۵
حسینی در گفت‌وگو با رسا:

دولت نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: بهتر است مسؤولان باید فکر و اندیشه‌ای را که به کمک آمریکا می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند کنار بگذارند و نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.
سید محمد حسینی

سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تحلیل کلام رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه خسارت‌های اخیر آمریکا به کشور بی تقاص نخواهد ماند، گفت: این یک هشدار جدی به آمریکا و نشانه صلابت و اقتدار رهبری بود.

وی افزود: کلام معظم له نشان داد که ایران هرگز به واسطه هیاهوی آمریکا از مواضع عزت مندانه خویش عقب نشینی نمی‌کند، ایشان این هشدار و تذکر را به دشمنان دادند تا آنان بدانند که ما دست روی دست نگذاشته‌ایم که نسبت به دخالت و حمایت آشکار آنان از آشوبگران بی تفاوت بنشینیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کلام رهبری در دیدار مردم قم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و موجب شگفتی و اعجاب بسیاری شد، اظهار داشت: این صلابت سخن، واقعیتی است که سبب شد از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی منافع آمریکا را به چالش کشانده و دست آمریکا را از ایران کوتاه کند.

حسینی ادامه داد: امروز نیز در منطقه به تعبیر رهبری دشمنان نتوانستند در عراق، سوریه و لبنان به اهدافشان دست یابند و تکفیری‌ها که به نیابت از آنان و آل سعود آتش جنگ و فتنه را در منطقه برپا کرده بودند، طومارشان در هم پیچیده و خلافتشان دچار فروپاشی شد و این شکستی سنگین و عظیم بر پیکر آمریکا شیطان بزرگ بود.

وی اضافه کرد: همچنین شکست در مساله اقلیم کردستان و ناتوی عربی که ترامپ می‌خواست در منطقه ایجاد کند همه نشان از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه دارد.

وزیر اسبق ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب تا به امروز محقق شده است، عنوان کرد: همه اذعان دارند که سخنان رهبری تا به امروز عملی و محقق شده است بنابراین آمریکا به خاطر دخالت و آسیب رساندن به جمهوری اسلامی سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با استناد به کلام رهبری مبنی براینکه همه مسؤولان باید برای رفع مشکلات کشور دست به دست هم بدهند، گفت: اصلاح طلبان و دولتمردان به جای آنکه رفیق خودشان را دشمن تلقی کنند لازم است هجمه خودشان را به سوی دشمن اصلی که شیطان بزرگ است جهت و هدف قرار دهند.

حسینی ادامه داد: بهتر است مسؤولان با توجه به نقض عهدی که آمریکا تا به امروز داشته و خباثتی که تاکنون علیه مردم انجام دادند به وعده‌های آنان دل نبندند و آن فکر و اندیشه‌ای را که تصور می‌کردند به کمک آمریکا می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند کنار بگذارند و نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند. به طور قطع همه دلسوزان نظام در این مسیر حامی آنان خواهند بود و تا زمانی که در چارچوب نظام اسلامی و براساس منویات رهبری حرکت کنند از حمایت همگان بهره‌مند خواهند شد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات