۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۴۹۱۲۶

پیام تسلیت اساتید حوزه در پی حادثه دردناک نفتکش سانچی

شماری از اساتید حوزه علمیه قم با صدور پیامی حادثه دردناک جان باختن جمعی از دریانوردان در حادثه نفت کش سانچی را تسلیت گفتند.
نفتکش سانچی نفتکش سانچی

به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از اساتید حوزه علمیه قم با صدور پیامی حادثه دردناک جان باختن جمعی از دریانوردان کشورمان در حادثه آتش سوری کشتی نفت کش سانچی در آب های چین را تسلیت گفتند.

متن این پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسمه تعالی

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ  
بقره/ ۱۵۶_۱۵۷

حادثه بسیار دلخراش و جانگداز جان باختن کارکنان کشتی نفت کش سانچی باعث تاثر و اندوه فراوان مردم ایران گردید. این هموطنان فداکار در راه جهاد کبیر اقتصادی به جهت سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران پا به این عرصه سخت گذاشتند و این حادثه تلخ برای آنها اتفاق افتاد و دل مردم و همچنین ما طلاب و اساتید حوزه قم نیز بابت این حادثه بسیار جریحه دار و اندوهگین گردید.

این مصیبت سنگین را به خانواده های این عزیزان فداکار، رهبر گرانقدر، دوستان و همکاران و هموطنان عزیز تسلیت عرض میکنیم و از خدای متعال، صبر و اجر عظیم برای بازماندگان مسالت میکنیم و امیدواریم راه این عزیزان همچنان ادامه داشته باشد.
والعاقبه للمتقین
جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات