۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۹۰۵۸
امام جمعه امین شهر:

فضای مجازی راه نفوذ دشمنان را به کشور باز می کند

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که فضای مجازی راه نفوذ دشمنان را به کشور باز می کند، گفت: مسؤولان باید مراقب خود در فضای مجازی باشند زیرا دشمن به دنبال نفوذ در مسؤولان بوده تا بتواند ذهن آن ها را جذب اهداف خود کند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مسؤولان به فکر فضای مجازی داخلی باشند تا بتوانند فضای مجازی را در کشور مدیریت کنند.

وی افزود: فضای مجازی تا زمانی که دست بیگانگان باشد، کشور همیشه در حال نفوذ از طریق دشمنان دین اسلام است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که شبهه پراکنی از سوی دشمن در فضای مجازی رایج شده است، ابراز داشت: دشمنان دین اسلام با شبهه پراکنی در فضاهای مجازی توانستند جوانان را نسبت به دین اسلام به شک و تردید بیندازند.

وی اظهار داشت: ارتباط گیری، نشر معارف اهل بیت و پیشرفت کردن از کارکردهای فضای مجازی بوده اما زمانی فضای مجازی برای کشور سودمند بوده که فضای مجازی مستقل داشته باشیم.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که فضای مجازی راه نفوذ دشمنان را به کشور باز می کند، بیان داشت: مسؤولان کشور باید مراقب خود باشند زیرا دشمن به دنبال نفوذ در مسؤولان بوده تا بتواند ذهن آن ها را جذب اهداف خود کند.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دشمنان اسلام فضای مجازی را تحریم نمی کنند، تصریح کرد: چون دشمنان دین اسلام از طریق فضاهای مجازی بیشتر می توانند به کشور ایران نفوذ کنند هیچ وقت فضای مجازی در کشور را تحریم نمی کنند.

وی در پایان گفت: مردم باید شناخت کافی نسبت به فضای مجازی داشته باشند تا با اندک شبهه ای در فضای مجازی از سوی دشمن فریب نخورند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات