۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۸۹۹۷
استاد حوزه علمیه کرمان:

مسؤولان از شبکه های اجتماعی داخلی حمایت کنند

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که فضای مجازی خارجی، مسؤولان و مردم را تهدید می کند، گفت: مسؤولان ایرانی هیچ انگیزه ای برای حمایت از فضای مجازی داخلی ندارند.
فضای مجازی

حجت الاسلام محمد هنرمند استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مدیریت صحیح فضای مجازی از نیازهای مردم است.

وی افزود: مردم بدانند که فضای مجازی می تواند انسان را با معارف اهل بیت آشنا کند و هم این که انسان را از خدا دور کند و انسان باید مراقب هوا و هوس خود باشد.

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که نخبگان خوبی در کشور داریم، ابراز داشت: جوانان ایرانی ثابت کرده اند که می توانند کارهای جدیدی را در کشور انجام دهند و نخبگان کشور باید به فکر هدمندسازی فضای مجازی داخلی باشند.

وی ابراز داشت: سرور خارجی سبب می شود که افراد بیگانه اطلاعات کشور را بدانند و سوء استفاده کنند و سرور داخلی حق مردم کشور ایران است.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که فضای مجازی خارجی، مسؤولان و مردم را تهدید می کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان ایرانی هیچ انگیزه ای برای حمایت از فضای مجازی داخلی ندارند.

وی اظهار داشت: حوزه های علمیه باید به مردم بصیرت دهند که فضای مجازی ضررهای زیادی را دارد و تمام هدف دشمن دور کردن مردم از دین اسلام است.

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که مردم ایران سرور خارجی را تحریم کنند، ابراز داشت: اگر مردم ایران واقعا بدانند که سرور داخلی بهتر از خارجی است باید برای از بین بردن سرور خارجی، سرور خارجی در ایران را تحریم کنند تا مسؤولان بدانند که مردم ایران به دنبال حمایت کردن از سرور داخلی هستند.

وی در پایان گفت: فضای مجازی باید جایگاه نشر معارف اهل بیت باشد و مردم ایران نباید اجازه دهند که خارجی ها از مردم ایران در فضای مجازی سوء استفاده کنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات