۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۴۸۹۶۰
به ریاست لاریجانی؛

نشست علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرد.
مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

در این جلسه که با غیبت 89 نفر از وکلای ملت آغاز شده است، نمایندگان قصد دارند به بررسی طرح اصلاح آئین نامه داخلی پارلمان بپردازند.

 دستور کار جلسه علنی پارلمان به شرح ذیل است:

 ادامه‌ رسیدگی ‌به ‌گزارش‌ کمیسیون ‌تدوین ‌آیین ‌نامه ‌داخلی‌ مجلس ‌درمورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی

ادامه رسیدگی به گزارش‌ کمیسیون‌ کشاورزی، آب ‌و منابع‌طبیعی ‌در مورد لایحه حفاظت و بهره‌ برداری از منابع ژنتیکی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (353) قانون آیین ‌دادرسی کیفری که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه یک فوریتی اصلاح بند (2) ماده ‌واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور.

سوال حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات