۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۴۸۹۵۳
آیت الله رجبی:

دشمن آرزوی براندازی انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد

عضو جامعه مدرسین گفت: دشمنان به خیال خام خود تصور کردند که می توانند با این آشوب ها مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما مردم انقلابی همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام بوده و هستند و دشمن آرزوی براندازی نظام را به گور خواهد برد.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با مزدوران و در عین حال برخورد همراه با رأفت اسلامی نسبت به فریب خوردگان این جریان شد.

وی افزود: کسانی که متعرض اموال عمومی جامعه و اموال شخصی افراد و متعرض جان برخی از مردم شدند خیرخواه مردم نیستند و به دلیل مشکلات معیشتی به میدان نیامدند بلکه پشت صحنه دست دشمنان دین، اسلام و انقلاب بودند که عیان شده است.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) اظهار داشت: از مسؤولان می خواهیم با مزدوران و کسانی که به مردم آسیب وارد کردند با قاطعیت برخورد کنند، گاهی کسانی مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند که به صورت طبیعی خواسته خود را مطالبه می کنند اما تخریب اموال عمومی و آسیب وارد کردن به مردم ربطی به مطالبات ندارد.

وی ادامه داد: ابتدا افرادی که مشکل مالی و معیشتی داشتند برای بیان دغدغه خود به میدان آمدند اما کسانی که دست به تخریب زدند از مردم نیستند و خوشبختانه مشاهده کردیم که مردم به خوبی صف خود را جدا کرده و این حرکت مزدورانه را محکوم کردند.

آیت الله رجبی با بیان این که دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: انتظار این است که با متعرضان به جان و مال مردم برخورد قاطع صورت گیرد که خواست تمام ملت است، وقتی این حرکات صورت گرفت استکبار جهانی پشتیبانی و تشویق کرد و حتی شیوه اعمال خشونت ها را آموزش دادند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه ملت فهیم و کسانی که مشکلات معیشتی داشتند در تظاهرات علیه فتنه گران شرکت کردند، دشمنان به خیال خام خود تصور کردند که می توانند با این آشوب ها مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما مردم انقلابی همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام بوده و هستند و دشمن آرزوی براندازی نظام را به گور خواهد برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسانی که متعرض جان و مال مردم شدند باید به سزای اعمال خود برسند و اعترافات آن ها را بگیرند تا زوایای توطئه دشمنان بیشتر آشکار شود./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات