۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۴۸۹۲۲
با صدور پیامی مشترک؛

نمایندگان خبرگان اصفهان درگذشت حجت الاسلام مظاهری را تسلیت گفتند

نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی مشترک درگذشت حجت الاسلام مهدی مظاهری را تسلیت گفتند.
حجت الاسلام مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلیمن مهدی مظاهری را تسلیت گفتند.

این پیام که به امضای آیات سیدیوسف طباطبایی نژاد، سیدابوالحسن مهدوی، عبدالنبی نمازی، مرتضی مقتدایی و  عبدالمحمود عبداللهی رسیده، به شرح زیر  است:

انالله و انا الیه راجعون
رحلت واعظ شهیر، خدوم و جلیل القدر حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری رحمت الله علیه را خدمت عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان به ویژه حوزه علمیه و خاندان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم.
آن عالم بزرگوار از خطبای بزرگ شهر بود که همراه با موعظه و استمرار در برپایی مراسم دعا و زمزمه های عرفانی و معنوی خود در سحر شبهای جمعه و ماه رمضان و هدایت و جلابخشی به نفوس، اهتمام ویژه ای به رفع خلاء های معیشتی، تامین نیاز نیازمندان و فعالیت فرهنگی و قرآنی داشت، که در تأسیس نهادهای مهمی مانند دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، انجمن خیریه مددکاری، خیریه ابابصیر و .... تجلی یافت. عنایت جدی وی در همراهی با رزمندگان در تأمین نیازهای جبهه و جمع آوری بودجه بازسازی شهرهای جنگ زده همراه با مناجات سحر فراموش شدنی نیست. این بزرگوار در جامعیت خود نسبت به تربیت نفوس و تلاشهای اجتماعی، فرهنگی و خدمت به انقلاب و همراهی با امام و مقام معظم رهبری برای همگان الگو بود.
عاش سعیدا و مات سعیدا
مجمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات