۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۴۸۹۲۱
به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

تولید ۳ مستند و انیمیشن با موضوع شهدای روحانی

مستند و انیمیشن سه بعدی در خصوص شهید حجت الاسلام سید محسن روحانی و مستند زندگی شهید حجت الاسلام سید مجتبی صالحی خوانساری به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه تولید شد.
حجت الاسلام نوروزنژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد در گفت و گویی با اشاره به برگزاری کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در دهه بصیرت در سال جاری، اظهار داشت: در جلسات ستاد کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم با عنایت به فعالیت‌ها و ظرفیت‌های روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در دو حوزه "رسانه" و "فضای مجازی"، ریاست کارگروه مستندسازی و رسانه این کنگره به این دفتر واگذار شد و در بخش فضای مجازی نیز دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان عضو اصلی کارگروه فضای مجازی انتخاب گردید.

وی گفت: با توجه به عضویت ارگان‌هایی مثل سپاه، صدا و سیما، راویان فتح، بسیج صدا و سیما و ستاد کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم، دفتر تبلیغات اسلامی بعد از ارتباط‌گیری با خانواده دو شهید (شهید سید محمد مهدی و شهید طلبه سید محسن روحانی) و جمع آوری اطلاعات لازم، اقدام به تولید انیمیشن سه بعدی و مستند زندگی شهید حجت الاسلام و المسلمین سید محسن روحانی «مسؤول عقیدتی سیاسی لشکر 17 علی بن ابی طالب علیه السلام» (از شهدای شاخص ده گانه، که در سال 65 به شهادت رسید) به نویسندگی و کارگردانی "حجت الاسلام والمسلمین مهدی حیدری چراتی" نمود که این دو اثر جهت بهره برداری تحویل ستاد کنگره گردید.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: مستند تولیدی دیگری با عنوان «بابا می آید» در مورد زندگی شهید حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی صالحی خوانساری (شهیدی که کارنامه دخترش را بعد از شهادت امضا زد) به تهیه کنندگی حجت الاسلام و المسلمین "قمری" تولید و تحویل ستاد کنگره شد که از شبکه‌های قرآن و استانی قم پخش گردید. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات